zaterdag 15 december 2012

Revieuw Nivea Douche Body Milk


Hoi allemaal,

Het is alweer even geleden maar ik had weinig  tijd en ik weet dit zegt iedereen maar ik zat erg 
met school.

Maar ik heb weer een blogpost voor jullie.

Deze keer is het een revieuw van de Nivea Douche Body Milk

Ik had een sample aangevraagt en heb hem gister binnen gekregen.

En heb hem  vandaag  gebruikt.

Het eerste wat we gaan behandelen is wat is het nou eigenlijk ?

De Nivea Douche Body Milk is een body lotion maar dan voor onder de douche.

Je gebruikt het inplaats van een body lotion of body butter.

Het tweede wat we gaan behandelen is  hoe moet je het gebruiken ?

Je gaat gewoon lekker douchen haar wassen lichaam wassen je kent het wel.

En normaal als je onder de douche vandaan komt pak je een bakje of tube met body lotion of body butter.

Maar met de Nivea Douche Body Milk hoeft dat niet meer.

Als je je lichaam hebt gewassen, breng je de Nivea Douche Body Milk aan op je lichaam en laat het ongeeer  1 minuutje tot 2 minuutjes intrekken.

Daarna spoel je het gewoon af , en ja dan ben je klaar.

Geen Body Lotion of Body Butter meer.

Het derde wat we gaan behandelen is  wat doet de Nivea Douche Body Milk ?

De Nivea Douche Body Milk maakt je lichaam super zacht en vooral als je een beetje een droge huid hebt dan werkt het super goed !

Ik heb het gebruikt en mijn huid is na 1 keer  al super zacht geworden.

Oke , De Nivea Douche Body Milk is na mijn mening een echt aanrader.

In de winkel kan je hem kopen voor volgens mij 5,99 euro.

Als ik het een cijfer moest geven gaf ik het een dikke 8,5.
verpakking van de sample

zo ziet de fles eruit. 

Oke , dit was de revieuw alweer .

Bedankt voor het lezen

Lots Of Love

Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten