dinsdag 3 september 2013

Primark Shoplog Hoofddorp

Hee allemaal,

Vandaag heb ik voor dan eindelijk de primark shoplog.

Dit keer was ik naar de primark in de Hoofddorp geweest en ik moet zeggen , dat het echt een goeie primark is.

Alles was super geordend dus dan kon je ook makkelijk de dingen vinden.

Laten we beginnen met wat ik heb gekocht !

Ik ga beginnen met de kleding !

Als eerst heb ik dit geruite blousje gekocht.

Het heeft geen mouwen en ik hou echt van zulk soort blousjes! Hij heeft ook een zakje en op dat zakken zitten studs. En hij kostte €15

Ook  heb ik een groen T-Shirt met de tekst BLOG OFF.

Hij is iets wat te groot maar dan doe ik hem in me broek met een spijkerjasje. En die kostte €6.

Toen zag ik dit superleuke shirtje.

En aangezien ik blog dacht ik meenemen! Er staat op I AM A FASHION BLOGGER. En hij kostte maar €3

Ook zag ik dit superleuke shirt. Het heeft een Eagel erop en heeft een soort studs aan de mouwtjes. En hij kostte maar €18

Ook wilde ik al heel lang een spijkerblousje en nu heb ik hem eindelijk. En hij was maar €13

Dan nu door met de Sieraden !

Als eerst heb ik deze doodshoofd ketting gekocht voor maar €1

Ook heb ik dit superleuke setje armbanden gekocht met 4 armbandjes !

een zwart met kruisjes een gewone zilveren een blauwe met een muntje eraan en nog zo’n gevlochten bandje.

Die 4 paar waren €3

Ook heb ik deze earcuff set gekocht voor maar €1,50

Ik wilde al een tijdje strikjes voor in m’n haar dus die heb ik ook meegenomen.

Het zijn er 4

2 met panterprint en 2 simpele witte! voor €1,50

En als laatste een nieuwe borstel en die kostte €2

Ik wil proberen om met de kleding Outfit's Of The Day te maken. Maar dat weer ik nog niet zeker.

Dit was het alweer ik hoop dat jullie het leuk vonden !

Bedankt voor het lezen

Lots Of Love


Amber 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten