zaterdag 26 januari 2013

Revieuw Masker Van Action


Hee allemaal,

Vandaag heb ik weer een revieuw voor jullie.

Deze keer over het peel off masker van onyx. ( action )

Het is een fijn masker en de kleur is roze, dat vond ik een beetje raar.

Het duurt heel voor het droog is.

Ik heb hem 45 minuten op gehad en hij was nog plakkerig dus toen heb ik hem er maar wel afgehaald.

Het is een prima masker verder.

Hij is voor de normale tot vette huid en T-ZONE. Om diep in de poriën te reiniging . Zachte peeling van de poriën en diepe reiniging.

Het is een masker is met komkommer en dus als je het aanbrengt voelt het super fris aan.

Ik heb het masker aangebracht met een kwast.

Dat raad ik zeker aan want het is toch wel een vrij plakkerig masker en je krijt het niet al te makkelijk van je handen af.

Het masker kost €0,85 cent volgens mij.

Gewoon te koop bij de action en dan heb je er twee.

Ik geef het masker van onyx ( action ) een 7,5 want het is een prima masker voor de prijs en het maakt je gezicht opzich wel zacht.

Dit was de revieuw alweer.

Ik wil ook wat anderen dingen gaan doen dan alleen maar revieuw’s.

Bijvoorbeeld Tags of Outfit Of The Days.

Laat maar in de comments achter of jullie dat leuk zouden vinden.

Bedankt voor het lezen

Lots Of Love

Dit is het masker 
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten