zondag 10 februari 2013

Revieuw NYC Appelicious glossy lip balm


Hee allemaal,

Vandaag heb ik weer een revieuw voor jullie.

Deze keer van de NYC Appelicious glossy lip balm.

Ik heb hem 2 weken voor jullie getest.

En het is een prima lippenbalsem.

De NYC Appelicious glossy lip balm is er in 4 verschillende kleuren / smaken.

Ik heb nummer 350 Blushing Golden.

Omdat ik dat een mooie kleur vond.

En ik wou gewoon en Appelicious testen omdat ik er zoveel goeie dingen over hoorden.

Het is zeker een aanrader.

Hij verzorgt goed en geeft je lippen ook een zachte kleur.

Ik vind het heerlijk om de NYC Appelicious glossy lip balm aan te brengen.

Het smaakt echt naar appeltjes.

De NYC Appelicious glossy lip balm krijgt van mij een 8,5.

Puur omdat die goed verzorgt lekker smaakt / ruikt en betaalbaar is.

Hij kost 2.79.

Ik weet zeker dat ik binnenkort de andere NYC Appelicious glossy lip balm ook ga halen !

Dit was de revieuw alweer.

Bedankt voor het lezen laat in de comments even achter of jullie ook andere dingen willen zien op mn blog dan alleen maar revieuws.

Bijvoorbeeld outfit of the days, Tags.

Laat het me weten in de comments.

Lots Of Love 
Dit is de swatch van de NYC Appelicious glossy lip balm. 

Zo ziet die eruit als je hem open draait 
Dit is de kleur  350 Blushing Golden.
Dit is de verpakking. 

Amber 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten