zaterdag 16 februari 2013

Tag This Or That


Hee allemaal,
Vandaag even heel wat anders op m’n blog
Namelijk een Tag : This or That Tag
Je hebt een aantal catogorieen

·         Fashion
·         Make-Up
·         Nagels
·         Body
·         Haar
·         Random

We beginnen met de eerste catogorie en dat is fashion
Het zijn twee dingen waar je uit kan kiezen elke keer dus eigenlijk wat je het fijnst vind.
LET’S START !
Fashion
1.       Spijkerroek Of Joggingspak ?
Dan kies ik voor spijkerbroek.
2.       Langenmouwen Of Kortemouwen ?
Kortemouwen want daar kan je dan een leuk vestje of jackje over doen !
3.       Jurken Of Rokken ?
Eigenlijk geen van beide maar dan kies ik toch voor rokken .
4.       Streepjes Of Ruitjes ?
Ruitjes zeker weten.
5.       Teenslippers Of Sandalen ?
Teenslippers , sandalen zitten niet lekker .
6.       Sjaals Of Hoedjes ?
Sjaals.
7.       Oorknopjes Of Oorhangers ?
Oorknopjes want, als ik Oorhanger draag aan me oren pijn doen.
8.       Kettingen Of Armbanden ?
Deze is moeilijk want ik draag allebei dagelijks maar dan kies is toch voor kettingen.
9.       Hakken Of Platte schoenen ?
Platte schoenen want ik ben best groot en als ik hakken draag nog groter en dat wil ik niet.
10.   Cowboy laarzen Of Paardrij laarzen ?
Geen van beide allebei afschuwelijke dingen vind ik het maar als ik moet kiezen cowboylaarzen.
11.   Jasje Of Vest ?
Vest.


Dan de volgende catogorie

Makeup.

·         Blush Of Bronzer ?
Blush want ik heb geen Bronzer.
·         Lipgloss Of Lipstick ?
Lipgloss.
·         Eyeliner Of Mascara ?
Het liefst draag ik beide maar dan kies Mascara
·         Foundation Of Concealer ?
Concealer
·         Neutraal Of Kleur ?
Neutraal.
·         Ooschaduw in vaste vorm Of in Losse Poeder ?
Vaste Vorm want Losse poeder zit dan over me hele gezicht
·         Kwasten Of Sponges ?
Kwasten ik kan niet over weg met Sponges.

Volgende catogorie

Nagels .

·         OPI Of China Glaze ?
Ik heb met beide merken geen ervaring om het zo te zeggen maar ik zies voor OPI.
·         Lang Of Kort ?
Lang ookal heb ik zelf bestwel korte nagels.
·         Acryl of Natuurlijk ?
Natuurlijk want Acryl staat zo nep.
·         Felgekleurd Of Donker ?
·         Dat ligt bij mij aan het seizoen want in de winter en herfst draag ik donkertinten en in de lente en zomer meer felle kleuren. Maar ik kies donker.
·         Met Nailart Of Zonder Nailart ?
Met Nailart dat vind ik toch iets leuker staan.

Volgende catogorie.

Body

·         Parfum Of BodySpray ?
Parfum
·         Lotion Of BodyButter ?
Lotion.
·         Douchegel Of Zeep ?
Douchegel want zeep glibbert.
·         Lush Of Andere merken ?
Uhm ik heb nog niet iets van lush gehad ofzo want het is best duur dus ik kies andere merken.

Volgende Catogorie.

Haar

·         Krullend Of Stijl ?
Krullend want dat heb ik niet en krullen vind ik mooi dusja.
·         Knot of PaardenStaart ?
Knot  want dat zit lekker comfy.
·         Schuifspeldjes Of Klipjes  ?
Klipjes want, ik heb super dun haar en Schuifspeldjes blijven niet zitten bij mij.
·         Haarlak Of Gel ?
Haarlak want gel is vies en plakt enzo bah.
·         Lang Of Kort ?
Lang.
·         Licht Of Donker ?
Licht want ik heb blondhaar en dat vind ik opzich best mooi.
·         Lok Of Pony ?
Lok.
·         Los Of Vast.
Vast want als ik het los heb hangt het zo voor me ogen en blablabla.

Volgende Catogorie.

Random.

·         Regen Of Zonneschijn ?
Zonneschijn.
·         Zomer Of Winter ?
Zomer want dan is het lekker warm en in de winter is het koud en ik haat kou.
·         Herfst Of Lente ?
Lente want dan gaan de bloemetjes groeien en in de herfst is het zo somber.
·         Chocola Of Vanille Geurkaars ?
Vanille.
·         Westen Of Oosten ?
Westen denk ik.

Okedan dit was m’n blogpost voor vandaag alweer.
Ik ga proberen zoveel mogelijk te bloggen in de vakantie voor jullie.
Ik beloof niet elke dag.
Laat je reqeusten achter voor iets wat jullie willen lezen achter in de comments .
Ik hoop dat jullie mij iets beter hebben leren kennen hierdoor.

Bedankt voor het lezen !

Lots Of Love

Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten