zaterdag 30 maart 2013

Update #1




Hee mensen,

Ik heb even een soort van update voor jullie.

Ik heb al een tijdje niks meer geplaats want ik stond namelijk 3 tekorten voor school.

 En ik zit op mavo en als ik op mavo wil blijven mag ik maar 2 tekorten staan.

 Dus ik wilde even alles geven voor school.

De Outfit Of The Day’s ga ik voortaan in foto’s op me blog doen.

En ik probeer ook wat meer looks te maken en uit te leggen in vorm van een blogpost.

 Dus er komen wel weer dingentjes aan.

Ik heb vandaag wat dingentjes gekocht die ik voor jullie ga testen
.
En ik had een vraagje voor jullie ?

Zouden jullie het leuk vinden als ik een keer favorite blogpost maak.

 Dat houd dus in dat ik me favorite van de maand ga vertellen / laten zien aan jullie in een blogpost ?

En willen jullie vaker een soort Update ?

Laat dat even achter in de comments.

Er komen dus leuke dingen aan en ik hoop weer meer te kunnen gaan bloggen !

Ik ben dus niet gestopt maar had weer een soort van blogbreak.

Nouja in iedergeval,
Bedankt voor het lezen.

Lots Of Love
Amber 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten