woensdag 3 april 2013

Revieuw MAX lips Lipgloss


Hee mensen,

Vandaag heb ik een revieuw van de MAX lips lipgloss.

Ik heb hem zaterdag gekocht bij de Action. En heb hem getest.

De MAX lips lipgloss is een opzich goeie lipgloss voor de prijs.

De verpakking vind ik als ik heel eerlijk ben super mooi.

Dan denken jullie wat is er zo mooi aan de verpakking ?

De Lipgloss
Het heeft een spiegeltje aan de zijkant en een lichtje en dat is toch best mooi voor als je bedenkt wat het kost .

Het Spiegeltje
Het kwastje met lichtje

Je hebt meerdere kleuren van je lipglossen.

Volgens  mij 4 maar dat weet ik niet zeker
Maar het zijn allemaal supermooie kleurtjes !

Ik heb hem in de kleur : Paris Pink, een heel lief roze kleurtje
Dit is de kleur !

De kwaliteit is natuurlijk niet geweldig maar ook niet superslecht.

Hij plakt wel heel erg dat vind ik wel een nadeel. Hij blijft ook niet heel erg lang zitten maar goed hij is dan ook niet zo duur.

Bij mij bleef die zo’n 1,5 uur zitten. 

Dus je moet hem redelijk vaak bijwerken.

De MAX lips lipgloss kost 1,69.

Als ik al deze punten bij elkaar kijk is mijn conclusie: het is een goeie lipgloss budgetproef dus heb je niet al te veel geld zou ik je deze wel aanraden.

Er zijn meerdere kleuren dus je hebt nog keus ook.

Ik geef de MAX lips lipgloss een 7.

Dit was de revieuw alweer !
Bedankt voor het lezen.

Lots Of Love

Amber 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten