woensdag 10 april 2013

Budget Look #1


Hee allemaal,

Vandaag even wat anders op me blog.

Ik zat is te denken wat ik voor nieuwe blogpost kon maken. En heb besloten een look te maken.

Dus hier komt ze look en de uitleg ervan
Veel leesplezier !

Als eerst de producten die ik heb gebruikt


Magic Touch – Rituals (€7,50)
Skin Finish Compact Powder – catrice (€4,-) 040 Apricot Beige.
Blush – MAX (€1,-) 032 Rosewood
i <3 stage Eyeshadow Base – Essence (€2,50)
Eyeshadow - Essence (€1,70) 035 Party All Night
Get Big Lashes Volume Boost Mascara – Essence (€2,40)
Liquid Eyeliner - Essence (€2,-)
I <3 Rock Glossy Eyepencil – Essence (€2.30)
MAX lips Lipgloss – Action (€1,60)
Wimperkruller – Action (€0,60)
Poederkwast - Essence (€1,70)
Eyeshadow brush - hema (€3,60)



dit zijn de producten.

Als eerst breng je de Magic Touch aan over je hele gezicht. Dat laat je heel even intrekken.

Magic Touch - Rituals
Als het is ingetrokken dan breng je de Skin Finish Compact Powder van Catrice aan met een poederkwast over het gehele gezicht.


Skin Finish Compact Powder + Powederbrush


Dan is het gezicht alweer klaar. Simpel toch ?
Oke dan is het tijd voor de ogen, omdat we een oogschaduw gebruiken brengen we eerst een oogschaduw basis aan. ik breng de I <3 stage Eyeshadow base van Essence aan. Die breng je aan over je gehele bewegend ooglid. 
I <3 Stage Eyeshadow base 
Als je dat het aan gebracht is het tijd voor de oogschaduw zelf. Ik gebruik 1 kleurtje en wel 035 Party All Night van Essence. Een heel mooi goud mettalic kleurtje. Die breng ik aan op het bewegende ooglid met een Eyeshadow brush van de Hema. 
035 Party All Night 
Als je dat hebt aangebracht ziet het ongeveer zo uit ( Niet echt goede foto) 

Zo ziet het er nu uit !
Dan gaan we verder met eyeliner. Ik heb De Liquid Eyeliner van Essence gebruikt. Dat breng je aan zo dicht mogelijk bij je wimper rand.

Liquid Eyeliner Essence.
Als je dat hebt gedaan ziet het er ongeveer zo uit ( Niet hele goede foto) 
Als er een beetje Eyeliner op je wimpers zit maakt niks uit !

Hoe het er uit ziet met Eyeliner
Na de Eyeliner is het tijd om je wimpers te krullen. Ik heb dat gedaan met m'n blauwe wimperkruller van de Action. Ik heb ook nog een Zilveren van de Hema maar die kon ik niet vinden.. Lukt het niet je wimpers te krullen kan het natuurlijk ook zonder ze te krullen, maar als ik ze krul vind ik m'n wimpers net iets mooier ! 

Wimperkruller Action.
Als je dat hebt gedaan is het tijd voor Mascara. dat heb ik op me onder en boven wimpers gedaan, maar dat is maar net wat je zelf mooi vind. Ik heb de Get Big Lashes Mascara van Essence gebruikt. Daarover heb ik al een Revieuw geschreven dus check die ook even als je wilt weten wat ik van die mascara vind ! 
Get Big Lashes Mascara.
Als je die hebt aangebracht heb je ongeveer dit ! 
m'n oog na de Mascara. 
Dan heb je dat aangebracht en laat je mascara ongeveer 2 minuutjes drogen zodat je zeker weet dat het niet meer nat is. Ik heb De I <3 Rock Glossy Eyepencil gebruikt. Daarmee heb ik een dun lijntje op me waterlijn gezet. 
I <3 Rock Glossy Eyepencil
Dan heb je ongeveer dit ! 

m'n oog na de Oogpotlood.

OOPS GUYS ik ben vergeten foto's te maken van de Blush. Maar ik heb een Blush van de Action aan gebracht. En dat doe je gewoon op de appeltjes van je wangen !

Dan de lippen. Omdat ik de focus op de ogen wilde houden heb ik ervoor gekozen de lippen wat rustiger te houden. Ik heb de MAX lips Lipgloss van Action aangebracht. hier kan je ook al een revieuw van lezen ! dus kijk die even als je swatches enzo wilt zien. 

MAX lips Lipgloss.
En dan is de look af en is dit het ongeveer geworden ! 
De look.
Misschien lijk ik ouder maar ik ben 14
Normaal heb ik ook nog m'n bril op maar, die had ik even afgedaan voor de foto ! 

Maar dit was de look. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien en te lezen.

Bedankt voor het lezen. 

Lots Of Love

Amber 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten