zondag 21 april 2013

Revieuw Rimmel Londen 3 Looks mascara Waterproof.


Hee allemaal,

Vandaag heb ik weer een revieuw voor jullie, deze keer van Rimmel Londen 3 Looks mascara Waterproof.
Rimmel Londen 3 Looks mascara Waterproof.

Als eerst het is een mascara met 3 ‘verschillende looks’ ik merk er niet echt veel van.

Ik vind het ook niet zo’n hele fijne mascara, hij is erg nat waardoor veel klontert.

Hij is wel heel goed waterproof, ik had hem op toen het regende en hij liep niet uit !

Verder geef die ook niet echt lengte en volume aan je wimpers. Dus al met al niet een top mascara.

Nu even over de 3 looks.

Look 1 is voor : 3x zoveel volume

Look 1


Look 2 is voor:  5x zoveel volume
Look 2

Look 3 is voor: 10x zoveel volume
Look 3


Dus wil je een beetje volle wimpers zou ik er voor kiezen alleen look 3 te gebruiken.

Je hebt ook nog een niet waterproof versie, maar die is bruin. En de waterproof was zwart dus daarom koos ik die eigenlijk.

Dus niet waterproof is volgens mij blauw met roze, en de water proof is blauw.

Ik heb de mascara gekocht bij de Action voor €2,49.

Ik zag hem en dacht hmm Rimmel Londen voor €2,49, en voor ik het wist lag die al in me mandje.

Maar dit is dus niet echt een aanrader.. ik geef de Rimmel Londen 3 Looks mascara Waterproof daarom ook maar een 5

Dit was het al weer.

Bedankt voor het lezen,

Lots of love
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten