woensdag 8 mei 2013

Random #1


Hee allemaal,


Vandaag heb ik even wat anders op m'n blog.
Namelijk Random, het leek me wel leuk om jullie te vertellen wat ik doe als ik vrij ben / vakantie heb.

Ik ga jullie dus vertellen wat ik heb gedaan in me vakantie
Het is de meivakantie ik heb 2 weken :) sommigen van jullie hebben maar 1 weekje :(

Let’s begin!

De eerste week van me vakantie : Maandag ging ik hele dag Youtube filmpjes kijken en dingen terugkijken die ik gemist had.

Dinsdag : eigenlijk niks gedaan

Woensdag : was m'n moeder vrij dus hebben we samen boodschappen gedaan :)

Donderdag : voelde ik me niet zo lekker dus eigenlijk bijna hele dag in bed gelegen :(

Vrijdag : ging ik afspreken met Caitlin, het was super gezellig

Zaterdag : eigenlijk zou ik niks gaan doen maar toen kwam m'n moeder me kamer binnen om me uit bed te halen want we gingen onverwachts naar de Primark !! het was een super dagje en super veel leuke dingen gekocht. We gingen in Almere voor degene die het willen weten. Het was opzich niet heel druk.

Zondag : ging ik afspreken met Susan, eerst gingen we met ze tweeën. En toen gingen we naar Victoria Boys ( voetbalclub) fietsen om een jongen op te halen. Toen hebben we daar gepraat met hem. Toen gingen we weg en hij ging mee. Toen hebben beetje rondgefietst enzo. Kortom het was een leuke dagje :D

De tweede week : Maandag ging in met Trui afspreken ja ze heet trui. We gingen naar veldje, daar waren Joanne en Madelon. Maar Trui moest onverwachts weg dus, ik ging nog met Joanne en Madelon chillen. Het was super gezellig ! Maandagavond ben ik nog naar veldje geweest met Joanne Trui en Michelle.

Dinsdag : ging ik afspreken met Joanne toen gingen we naar Trui toe. Trui heeft een studio dus daar zijn we even in geweest, Toen zijn we even naar Anklaar geweest om eten te halen =$ toen bleven we daar eigenlijk chillen met Trui Joanne en Michelle.

Woensdag ( vandaag) : boodschappen gedaan met mama, en nu ben ik aan het bloggen voor jullie. En verder ga ik helemaal niks meer doen vandaag :D

Donderdag : ga ik even naar de stad een moeder dag cadeautje halen.

Vrijdag : ga ik afspreken met Saphira. Lekker de stad ik :). En vrijdagavond word ik opgehaald door me vader en ben ik dat weekend bij hem !

Zaterdag : ben ik bij me vader

Zondag : ben ik nog steeds bij me vader. Zondagavond ga ik weer naar huis, dan ga ik het moeder dag cadeautje geven. En dan vroeg naar bed want Maandag moet ik weer naar school :(

Nou, dit was dan ongeveer me vakantie :D

Ik heb een super leuke vakantie gehad met iedereen.

Voor degenen die dit lezen en nog vakantie hebben Fijne Vakantie !
En voor degenen die dit lezen en alweer naar school moeten Succes !


Laat in de reactie's weten of jullie dit vaker willen.

Bedankt voor het lezen.

Lots Of Love

Amber 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten