donderdag 23 mei 2013

Opgemaakt #1


Hee allemaal,

Tijdje geleden dat ik iets geplaatst heb maar ik heb vandaag een opgemaakt blogpost.

En dan denken jullie opgemaakt huh ? ik zal even zeggen wat het inhoud. Ik heb de afgelopen 2/3 maanden dingen opgemaakt en die ga ik aan jullie laten zien. Dat leek me wel leuk.

Laten we beginnen !

De producten die ik heb opgemaakt deze maand zijn :
3 Douchegel’s , 2 Deo’s, 1 anti-klit shampoo, 1 Lippen balsem, 2 Pakken Reinigingsdoekjes, 1 Normale shampoo en als laatste een Kate Moss Parfum.

Ik ga de producten aan jullie laten zien door middel van foto’s. En ook zeggen wat ik ervan vind en wat het kost !

Laten we beginnen met de douchegel’s, ik heb een douchegel van Fa, Vogue en Life by Esprit opgemaakt

Als eerst de Fa douchegel, de Fa douchegel heb ik in de geur Mystic Moment met Shea Butter & Passion Flower. Hij ruikt daarom ook lekker zoet en daar hou ik wel van. De geur blijft ook lang hangen dat is ook fijn. Je kan hem kopen bij de drogisterijen maar, ook gewoon in de supermarkten. Ik heb hem gekocht bij de Albert Heijn voor 1 euro ( Aanbieding) de normale prijs ligt rond de 3 euro.
Dit is de douchegel.

Dan de Vogue douchegel, de Vogue douchegel heb in de geur hypnotic. Deze douchegel ruikt superlekker zoet en heel vrouwelijk de flacon vind ook superleuk. De geurt blijft niet super lang maar, verder een prima douchegel. Ook deze is te koop bij drogisterijen en supermarkten. Ik heb hem gekocht bij de Dirk van de Broek voor 1 euro ( Aanbieding) de normale prijs ligt tond de 2 euro.
Dit is de douchegel

Dan de Life by Esprit douchegel, de Life by Esprit douchegel heeft niet een apaprte naam ofzoiets. Hij ruikt een beetje fris en zoet in 1. De geur blijft totaal niet lang, dus dat vond ik een nadeel maar, verder wel oke. Wat ik wel fijn vond aan deze douchegel is dat die erg geschikt is voor de droge huid. Heb jij een droge huis dan is deze douchegel zeker een aanrader. Je kan hem kopen bij drogisterijen zoals Kruidvat. De prijs weet ik niet want ik had hem cadeau gehad in een pakket met daarbij een body lotion en een parfum.
Dit is de douchegel
Dan de deo’s. Ik heb 2 Fa deo's opgemaakt beide superlekker. De eerste is nieuw dus ik wilde hem gelijk uitproberen. Het is de Fa Luxurious Moments, hij laat geen witter strepen achter dat ik altijd fijn. Hij blijft lang hangen hij is prima voor als je gaat sporten. Ook daarna ruik je nog heerlijk fris. Ik vind de lekkerste deo van de 2. Je kan hem kopen bij de drogisterijen en supermarkten, voor 3,45. Best veel geld voor een deo, maar zeker je geld waard.
Dit is de deo 

De andere deo die ik heb opgemaakt is de Fa Natural & Pure Roseflower.  Deze deo laat geen witter strepen achter, altijd fijn. Zoals de naam al zegt ruikt die heel natural naar rozen. Het is geen aanrader voor als je gaat sporten. Je kan hem kopen bij drogisterijen en supermarkten, voor 3,45.
Dit is de deo

Dan heb ik ook een anti-klit shampoo van Zwitsal opgemaakt, maar die heb ik niet gebruikt als anti-klit. Maar ik heb hem gebruikt om me kwasten mee te wassen. Daar is die super fijn voor. Verder ruikt die gewoon naar Zwitsal. Hij is te koop bij drogisterijen en supermarkten, en kost  3,50.
Dit is de anti-klit shampoo

Dan heb ik ook een Lippen balsem opgemaakt van de Zeeman. Ik ging daar een keer sokken kopen en zag een Lippen balsem liggen en nam hem mee. Maar wat ik had verwacht hij werkte niet dus echt prut, maar goed. Heb hem toch opgemaakt. Inmiddels is die niet meer te koop. Maar hij kostte maar 1 euro.
Dit is de Lippen Balsem

Dan heb ik ook 2 pakken reinigingsdoekjes opgemaakt. Als eerste de schuimende reinigingsdoekjes van Onyx ( Action). Je moet het doekje natmaken met water en dan wrijf je het doekje tussen je handen en dan begint het te schuimen. Het werkt echt super goed. Het verwijdert al je make-p ( zelfs waterproof). Er zitten er 25 in.Hij is te koop bij de Action voor 0,99 cent. Zeker het proberen waard.
Dit zijn de reinigingsdoekjes

Dan het andere pak reinigingsdoekjes is ook van Onyx ( Action). Het zijn de oog & make-up reinigingsdoekjes, dus de vochtige normale. ( haha) ze werken echt voor geen meter bij mij. Het zijn er 25. Ze zijn te koop bij de Action voor  0,99 cent. Wil je niet teveel geld aan reinigingsdoekjes uitgeven is de verpakking hierboven beter.
Dit zijn de reinigingsdoekjes

Dan heb ik ook nog een normale shampoo opgemaakt. Deze is van Palmolive, de zijde glans met parel extract. De shampoo is voor droog en beschadigd haar. Hij ruikt super zoet, en de geur blijft lekker lang hangen.  Hij is te koop bij drogisterijen en supermarkten, voor 1,80.
Dit is de shampoo

Dan als laatste heb ik een Kate Moss geurtje opgemaakt. In een woord  WAUW. Hij ruikt super vrouwelijk. Blijft lang hangen, altijd fijn. Het is een kleine verpakking goed voor in je tas. Je kan hem kopen bij drogisterijen voor 12,99.
Dit is de Parfum

Dit was het dan, ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Laat in de reactie’s achter als je dit vaker wilt.

Bedankt voor het lezen.

Lots Of Love

Amber 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten