maandag 17 juni 2013

Update #2

Hee allemaal,

Het  alweer even geleden maar ik heb weer een update voor jullie !

Nog 2 weken komen er geen blogposts op mijn blog .

Dat is met een rede namelijk dat mijn school me de laatste weken nog superveel toetsen opgeeft.

En ik zit op TL en dat ik wil in de derde ook gaan doen, dus ik moet me nog even 2 weekjes vol stortten op school ! vandaar dat er ook minder online komt.

1 Juli moet ik mijn boeken inleveren dus vanaf dan heb ik officeel GEEN les meer.
 Wat dan ook betekent dat ik weer meer ga bloggen.

Ik ben al vooruit aan het werken met leuke dingen bijvoorbeeld kom er 3 Juli een tag online persoonlijk vind ik het een hele leuke tag

Verder komen er nog meer leuke dingentjes aan.
 Wat ga ik natuurlijk nog niet zeggen maar het word leuk !

In de zomer vakantie ben ik van plan elke week 2 blogposts per dag te maken.

 En ook een keer een requestenweek. Nou wat houd dat in ? puur dat jullie verzinnen wat ik op mijn blog kan plaatsen !

Ik hoop dat jullie dat leuk vinden, het leek mij zelf wel een leuk idee.

Ook heb ik een andere lettertyp en een andere tekst grootte, laat me even weten of dat jullie dit fijner/mooier vinden !


Dit was dan even een korte update ik wilde toch iets van me laten horen.

Bedankt voor het lezen.

Lots Of Love
Amber 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten