zaterdag 29 juni 2013

Shoplog #1 29-06-13

hee allemaal,

vandaag heb ik voor jullie een shoplog. Ik wilde toch even wat online zetten voor 3 juli, dus ik dacht waarom geen shoplog.

Nou, er drakenbootfestival waar ik woon, daar zijn allemaal kraampjes en daar heb ik de volgende dingen gekocht ! het zijn alleen dingen voor m'n nagels. 

Als eerste deze twee nagel wheels. Dit gebruik ik om nailarts op te oefenen. En om m'n nieuwe nagellakjes te swatchen. Deze kostte 1,- per stuk. En mijn andere nagel wheel was bijna vol dus ik dacht ik neem weer even 2 nieuwe mee. 





Dan dit setje dottingtools. Daarmee kan je allemaal figuurtjes mee op je nagels maken. Er zitten rondjes aan de uiteindes in verschillende maken, dus dat is handig. Ze zitten in een setje van 5 stuks en ze kostte €5,- 







 Dan als laatste wat ik bij dat kraampje heb gekocht is dit fluffy poeder voor je nagels. Hiermee kan je hele 'zachte' nagels mee maken. wat je doet is je brengt een basiskleur aan. Dat ligt eraan in welke kleur je dit fluffy poeder heb. in mijn geval dus roze ! dat laat je even drogen, dan breng je een topcoat aan. Dan pak je een klein beetje van het poeder tussen je vingers en verdeel je het over je nagels. En dan heb je een superleuk effect. Dit potje kostte €2,- . 


Toen ben ik nog even naar de C&A geweest want , ik had even broeken nodig. 

 Dus ik heb 3 nieuwe broeken gekocht en wel deze !


 Als eerst deze knalgele broek. hij kostte €17,90, en hij zit super lekker. Dus ik dacht ik neem je mee. En dit vind ik ook trouwens een prachtig kleurtje voor de zomer.


Dan dezelfde broek maar dan in het lichtgeel, ook deze broek kostte €17,90. deze zat ook echt super lekker, en toen heb ik hem maar gekocht. want ik had toch broeken nodig. 







En als laatste broek alweer, deze knalroze ! Hij viel al gelijk op en ik moest hem hebben ! het was de laatste in mijn maat. deze was heel iets duurder maar goed dat maakt niks uit. Hij kostte €19,90. En ook deze broek zit heerlijk, en de kleur is heel leuk voor de zomer.

Toen zijn we nog even naar de six gelopen want er was uitverkoop. 

En in het begin zag ik niks, maar toen in m’n ooghoek zag ik een 
super toffe ketting en die heb ik toen meegenomen. Het was deze ketting !

Dit is hem dan ! het is zoals jullie al zien op de foto een driehoek ! Het is een lange ketting. Dus bijvoorbeeld leuk op een blousje. Hij heeft prachtige pastel kleuren, heel leuk voor de zomer. Hij was in de sale dus maar €3,- 









Dit was het alweer. Niet superveel gekocht maar ik dacht misschien vinden jullie leuk om dit te zien J

Bedankt voor het lezen !

Lots Of Love


Amber 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten