donderdag 4 juli 2013

Tan Lines Tag

Hee allemaal,

Sorry dat die niet gister online kwam, maar ik had onverwacht stage.

YEAH ik heb mijn boeken Maandag ingeleverd en heb dus officeel geen les meer ! ik heb verder alleen nog sportdag en activiteiten week als ik het goed heb.

Dus dat betekent BLOGGEN !! vanaf  12 Juli elke week 2 blogberichtjes.

Maar deze keer heb ik een Tag, en wel de Tan Lines Tag.

dit is een zomertag, met allemaal vragen over de zomer. Dus ik dacht het is bijna zomer laat ik een zomertag zoeken, en ik kwam uit bij deze ! het zijn 15 vragen.

Laten we beginnen met de eerste vraag ;

1 – Een huis aan het strand of een huis aan het meer ?

Ik ga dan toch voor een huis aan het strand, want ik heb niks met meeren (:

2 – Favoriete zomerse haar style ?

Een hoge knot, want het is meestal warm in de zomer en dan met los haar vind ik het iets te warm.

3 – Word je bruin of verbrand je ?

Ik verbrand ! argh echt super hatelijk. Maar ik heb een lichte huid van mezelf dus ik verbrand heel heel snel. ):

4 – Heb je ooit een Henna tattoo gehad ?

Nee, en dat wil ik ook niet. Ik vind Henna niet zo mooi.

5 – Kampvuur of ’s avonds zwemmen ?

Uhm, deze is moeilijk. Ik dan denk ik toch voor het kampvuur, want het ik ’s avonds kouder en dan lekker met dat vuur en dan met ze alle gezellig bij elkaar. En dan gaat iemand gitaar spelen en lekker met ze alle zingen enzo ( SummerFeelings)

6 – Als je ergens heen mocht gaan in de zomer, waar zou je heen gaan ?

Barcelona, ik wil daar al heel me leven heel graag heen dusja !

7 – Bikinis , Tankinis Of Badpakken ?

Bikini voor sure ! puur omdat het leuk staat enzo (:

8 – Zomerse Make-Up Musthave ?

BB-CREAM !! sowieso want, het maakt huid toch egaal en er zit spf 15 in. Dus het is ook goed voor in de zon.

9 – Hoe warm was het op de warmste dag tot nu toe bij jou ?

33 graden ! HEERLIJK

10 – Doe je aan sporten in de zomer ?

Nee, de zomer is voor mij heerlijk relaxen, op vakantie gaan, afspreken met vriendinnen. En sporten komt na de zomer wel weer !

11 – Heb je ooit een vakantie liefde gehad ?

Nee

12 – Nummer 1 dat staat op de Bucketlist voor de zomer ?

Het Noorderlicht zien !

13 – Lang of Kort haar tijdens de zomer ?

Lang haar, en dan gewoon vast !

14 – Draag je Make-Up als je naar het strand,zwembad of meer gaat ?

Nee, gewoon lekker Make-Up loos!

15 – Vervelendste zomer herinnering ?

In 2010 had ik teen slippertjes aan en toen deed ik de deur open, en de deur kwam tegen me grote teen nagel aan, en toen lag die eraf hahah ):

Dit was de Tag ik hoop dat jullie hem leuk vonden ! laat het me weten als jullie meer Tags willen lezen.

Bedankt voor het lezen

Lots Of Love


Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten