vrijdag 12 juli 2013

3 Days Lookbook 17,18 & 19 Juni 2013

Hee allemaal,

Ik ben over naar 3TL dus mijn harde werk is niet voor niks geweest. Dus nu heb ik heerlijk VAKANTIE ! Elke week komer er 2 blog berichtjes online in de vakantie, dus dat word leuk !!

Vandaag heb ik voor jullie een 3 day’s lookbook.

Het is weer is wat anders, dus ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Ik heb de outfits van Maandag ; 17 juni 2013, Dinsdag ;18 juni 2013 en Woensdag 19 juni 2013 gekozen want , die vond ik persoonlijk erg leuk!

Laten we beginnen met de outfit van Maandag 17 juni ! Deze outfit is mijn favoriet van de drie ! 

 
Outfit 17 Juni 
Hier heb ik een zwart blousje van de primark aan die kostte €10,-. Hij schijnt wel door dus ik had er een zwart basic hempje ondergedaan. Ook van de primark, en deze kostte €2,50. Dan de broek die ik aan heb, is een grijze skinny jeans van de H&M. Deze broeken zitten echt super lekker en hij kostte maar €10,-.
 Dat was m’n outfit voor de Maandag.

Dan m’n outfit van Dinsdag 18 juni !
Outfit 18 Juni

Hier heb ik een zwart-wit gestreept blousje aan van C&A voor €14,90. Ook dit blousje scheen door dus ik had er een wit hempje van de primark onder voor €2,50. Het was die dag 30 graden, dus ik had een kort broekje aan van de primark. Het is een spijkerstof, en zit super lekker. Hij kostte €7,95 . Dat was m’n outfit voor de Dinsdag.

Dan als laatste alweer de outfit van Woensdag 19 juni !
Outfit 19 Juni

Wederom heb ik hier een blousje aan van de C&A. Het is een mintgroen blousje met een witte collar. Wat ik persoonlijk een leuk detail vind. Het blousje kostte €15,-. Ook dit blousje schijnt door dus ook hier heb ik een wit hempje van de primark eronder aan voor €2,- . Het broekje dat ik aan heb, is het zelfde spijker broekje als die ik Dinsdag aan had. Dus van de primark voor €7,95 .
 Dit was m’n outfit voor de Woensdag.

Dit was dan ook het einde van dit 3 days lookbook. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. En ik ga dit zeker vaker doen !

Bedankt voor het lezen

Lots Of Love

Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten