dinsdag 16 juli 2013

Avond Routine

 Hee allemaal,

Vandaag heb ik een Avond Routine voor jullie.
Hier laat ik zien wat ik doe voor ik naar bed ga, qua verzorging enzo !

So let’s begin !

Als eerst ga ik douchen, dan doe ik m’n pyjama aan en dan begin ik met het eraf halen van m’n makeup. ( nee, dit doe ik niet onder de douche)

ik gebruik deze Reinigingsdoekjes van kruidvat eigenmerk, voor de droge en gevoelige huid.
Reinigingsdoekjes

Dan haal ik me makeup en eraf.

Als ik dat heb gedaan breng ik deze creme aan op mijn gezicht.
Baylis & Harding creme 

Het is een creme van baylis & harding ( niet meer te koop) deze creme maakt m’n huid extra zacht, en geeft m’n huid net dat extra beetje verzorging.

Dat was het voor m’n gezicht. Dan nu verder met m’n haar !

Als ik uit de douche kom wikkel ik mijn haar in een handdoek, dan doe ik gezichtsverzorging, als ik dat heb gedaan haal ik de handdoek van mijn hoofd. 
En spuit ik deze anti-klit spray erin van Gliss Kur.
Anti-klit Spray

Met deze anti-klit spray zorg je er eigenlijk voor dat je gemakkelijk je haar kan borstelen (:

Als ik het erin gespoten heb, ga ik het met mijn handen het erin werken zodat het goed overal verdeelt zit. Heb ik dat gedaan, ga ik m’n haar borstelen.
 Dan doe ik meestal een staart in zodat het uit me gezicht is !

En dan voor ik ga slapen haal ik de staart eruit (:

Dit is eigenlijk wat ik doe voor mijn Avond Routine. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen ! Als jullie nou ook een Morning Routine willen zeg dat dan even in de comments.

Bedankt voor het lezen.

Lots Of Love

Amber       

Geen opmerkingen:

Een reactie posten