vrijdag 19 juli 2013

Best Friends Tag

 Hee allemaal,

Vandaag heb ik weer een Tag  voor jullie en deze keer is dat de Bestfriends Tag.

 Deze Tag doe ik dus samen met mijn bestevriendin. Haar naam is Susan en ze heeft zelf ook een blog ik zal een linkje naar haar blog onder aan deze Tag zetten zodat jullie daar ook een kijkje op kunnen nemen !

In deze Tag beantwoorden we 19 vragen, over elkaar.
Op mijn blog gaat het over Susan en op Susan’s blog gaat et over mij !
vraag 4  en dan vanaf 9 t/m 19 is dus wat Susan zou kiezen.

So let’s begin !

1 – Hoe hebben jullie elkaar ontmoet ?
We kennen elkaar via school, we gingen allebei van Kader naar Tl dus we kwamen bij elkaar in de klas. We gingen steeds meer naast elkaar zitten en met elkaar om. En toen klikte het heel goed. En ja zo zijn we bestevriendinnen geworden (:

2 – Wat is jullie favoriete herinnering ?
Westerbork, we gingen met school met de bus naar westerbork, en ondanks dat het over de oorlog enzo ging, was het echt superleuk. We hebben die dag zoveel gelachen echt niet normaal. De busreis was vooral heel erg leuk.

3 – Omschrijf elkaar in een woord ?
Super lief , behulpzaam want ik kan altijd naar je toe komen als er iets is. En je bent een lieve fatih. (binnenpretje)
(dit was niet een woord maar ja)

4 – Wat is je favoriete make-up merk ?
Maybeline, want altijd als we naar kruidvat gaan loop je naar het schap van maybeline. En je hebt er veel van.

5 – Wat is iets dat je irriteert aan de andere persoon ?
Dat je soms echt mega mega mega druk kan zijn, dat het irritant word hahah, maar je blijft lief.

6 – Hebben jullie ooit dezelfde persoon leuk gevonden ?
Ja, leon een jongen uit me klas wij vonden hem allebei leuk, en toen kreeg ik met hem. En Susan was blij voor me, en ze vond hem niet meer leuk.

7 – Als jullie samen ergens in de wereld ergens heen konden gaan , waar zou dat dan zijn ?
NEWYORK EN LONDON, lekker samen shoppen en allemaal leuke dingen doen.

8 – Wie is er ’s morgens langer bezig met Make –Up ?
Susan, zij doet er ongeveer een halfuurtje over, en ik ongeveer een kwartier.

9 – Favoriete Seizoen ?
Zomer.

10 – Favoriete liedje ?
 Rihanna - Lost in Paradise.

11 – Hakken of Ballerina’s ?
Hakken, want dat loopt lekkerder zeg je altijd.

12 – Broeken of Jurkjes ?
Broeken, want ik heb je nog nooit in een jurkje gezien.

13 – Favoriete dier ?
Hamster, want je houdt van Lola. 

14 – Comedy , Horror of Meidenfilm ?
Comedy , want je houdt van lachen , en Meidenfilm, want dat kijk je vaak (: en Horror echt niet want dat vind je eng

15 – Blackberry of Iphone ?
Iphone, want je zegt soms wel is dat je een iphone wilt

16 – Hoe is het om vrienden te zijn met iemand die verslaafd is aan bloggen ?
Leuk , want dan kan je over dezelfde dingen praten. We hebben allebei een blog dus we vinden het ook niet raar ofzo.

17 – Eet je iets heel raars ?
Worteltjes met mayonaise !  dat is raar

18 – Hebben jullie iets wat jullie allebei hebben ?
Ja, we hebben allebei een blog, en we hebben dezelfde droge humor.

19 -  Wat is je favoriete tv-show ?
HOELA HOEP, want dat kijk je vaak als we eerste twee uur vrij zijn , en dan lig je altijd in een deuk !

Dit was de Tag, wij vonden het leuk om te maken.
 
Neem ook even een kijkje op het blog van Susan, haar bestfriends Tag waar zij de dingen over mij beantwoord !

Favoriete liedje van Susan : http://www.youtube.com/watch?v=60VQC4v0aIo
Bedankt voor het lezen !


Lots Of Love

Amber
Gekke foto gemaakt in de les hihi



Geen opmerkingen:

Een reactie posten