dinsdag 23 juli 2013

Revieuw Essence Eyeshadow

Hee allemaal,

Vandaag heb ik weer een revieuw voor jullie.

Deze keer is het een revieuw van de Essence eyeshadow in de kleur 35 Party All Night.


Het is een hele mooie bronz / goude kleur. En echt perfect voor een feestje.
Ik heb een soort van testen gedaan.


De eerste test die ik deed was met een oogschaduw basis , en de tweede test die ik deed was zonder oogschaduw basis.

Als de uitkomst van de keer dat ik hem droeg met oogschaduw basis.

Ik deed hem ’s ochtends om 6:45 op, en ik was die dag om 16:15 klaar met school, en de oog schaduw zat er nog steeds op ! en ik kreeg er veel complimentjes over, dat het een mooie kleur was.

Dan nu de uitkomst van de keer dat ik hem droeg zonder oogschauw basis.

Ook deze keer deed ik hem ’s ochtends om 6:45 op, en ook die dag moest ik tot 16:15 naar school. Nou ik kan jullie vertellen wat een drama. Ik kwam op school aan en me hele oog was goud ..
Ik heb het er toen gelijk afgehaald !

Nou mijn conclusie is dus draag deze oogschaduw met een oogschaduw basis !

De oogschaduw kan je kopen voor €1,70 dus geen geld, vind ik !

De oogschaduw basis die ik heb gebruikt is ook van essence van de i love collectie.
 Het is de i <3 stage eyeshadowbase. Deze kan je kopen bij de kruidvat voor €2,50. En het is een prima oogschaduw basis voor dat geld

De oogschaduw geef ik 7,5 omdat het een prachtige kleur is en met een oogschaduw basis goed blijft zitten. Dit was het dan alweer !

Bedankt voor het lezen .

Lots Of Love

Amber 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten