vrijdag 26 juli 2013

Revieuw Essence 3D Oogschaduw

Hee allemaal,

Vandaag heb ik een revieuw voor jullie. En deze keer is het een revieuw van de Essence 3D eyeshadow in de kleur : 03 Irresistible first Love.
Bijschrift toevoegen

Het zijn twee kleuren, die ik heel erg mooi bij elkaar vind passen.
Namelijk een mooie lichtroze kleur en een licht grijze ! 



Toen ik hem op had heb ik de grijze kleur op mijn bewegend ooglicht gedaan, en de roze kleur in me grease/ arcadeboog.

Zelf vond ik het een mooie kleuren combinatie. Ook met deze oogschaduw heb ik twee testen gedaan !

De eerste test gebruikte ik de oogschaduw zonder oogschaduw basis , en de tweede test met oogschaduw basis.

De uitkomst van de eerste test verbaasde me ik had namelijk verwacht dat die niet goed bleef zitten. Maar hij bleef goed zitten !

Dus ik was zeer tevreden, na de dag was het wel vervaagd maar dat is logisch.

De tweede test gebruikte ik de oogschaduw me oogschaduw basis.

De uitkomst van de tweede test is ook zeer goed. Ik heb hem wederom de heledag kunnen dragen.

En ik ben echt superblij met, het resultaat van beide testen.

Ik geef de oogschaduw een 8,5 omdat die gewoon super goed blijft zitten !

Dit was het alweer.

Bedankt voor het lezen

Lots Of Love

Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten