dinsdag 30 juli 2013

Shoplog Schoolspullen 2013/2014

Hee allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een shoplog van mijn school spullen van 2013/2014. Ik dacht dat is misschien wel leuk om te laten zien aan jullie.

Ik ga dit jaar naar de derde, het word een zwaar jaar maar vast ook een heel leuk jaar. Al mijn school spullen komen van de action behalve mijn agenda !

Let’s begin

Als eerst heb ik 3 Grote lijntjes schriften, ik vind ze zelf echt superleuk. Ze hebben een supervrolijke print. Ze kostte €0,99 per stuk.
Lijntjes schriften (Groot)
Dan heb ik 1 Wiskunde schrift met een harde kaft, want ik heb gemerkt dat ik dat gewoon fijner vind dan met een zachte kaft. Die kostte ook €0,99. Dus geen geld.
 
Wiskunde Schrift
Dan heb ik ook nog 11 kleine lijntjes schriften gekocht, de zitten er als het goed is 5 in een verpakking, ik heb er ook nog 1 los gekocht want die vond ik heel leuk. Ook deze schriftjes hebben een vrolijke print. Per 5 schriften kostten ze €0,99.
 
De kleine schriftjes
Dan heb ik nog 3 vellen met stickers gekocht, om m’n agenda mee op te leuken. Die kostte per vel €0,75. En dan heb je een voor en een achterkant, alleen bij een vel was dat niet het geval.
 
Stickers (Voorkant)

Stickers (Achterkant)

Dan heb ik ook nog leuke etiketten voor op m’n boeken gekocht. Van minnie mouse, en dan zou je denken huh van minnie mouse ? maar k vond ze wel grappig, en echt heel cute. Het zijn 16 etiketten. Deze etiketten kostte €0,70.

Etiketten (Voorkant)

Etiketten (Achterkant)

Ook heb ik een agenda gekocht om te plannen. Zodat ik weet wanneer en wat ik ga leren. Dat vond ik wel handig aangezien het een moeilijk jaar word. Deze simpele agenda kostte €1,99.
Agenda voor het Plannen

Ook had ik 2 dingentjes gekocht om m’n kluisje een beetje mee op te leuken. Namelijk een zilver mandje, waar ik dan bijv. Reserve pennen of markers ik kan doen. Of wat make-up zodat ik dat op school ook bij kan werken. Ook had ik van die plak memo’s in leuke kleurtjes, zodat mensen er wat op kunnen schrijven en dan plak ik dat ik m'n kluisje. Het zilveren mandje kostte €0,70 en de plak memo’s kostte €1,70
Mandje & Plak Memo's

Ook heb ik nog wat voor de foutjes gekocht, namelijk een soort typex maar dan in een tape roller. Het zijn er 2 en ze kostte maar €0,70.
Tape Typex 

ook heb ik nog een flexibele geo driehoek gekocht, omdat een harde sneller breekt. En die kostte maar €0,20.
 
Flexibele Geo Driehoek 
Dan voor m’n kaft papier. Ik heb twee rollen gehaald. Eentje is roze met wit en de andere is pars met witte sterretjes. Die kostte per rol €0,99.
KaftPapier

Dan als laatste heb ik nog m’n normale agenda. Die heb ik gekocht bij de V&D. Het is een agenda van lief, hij ziet er echt superleuk uit en dat is die ook. Hij kostte €16,95.
Agenda van Lief

Dit waren mijn schoolspullen voor 2013/2014. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien.

Bedankt voor het lezen

Lots Of Love

Amber


1 opmerking: