dinsdag 20 augustus 2013

Vakantie Shoplog Beauty (Deel 1)

Hee allemaal,

Ik ben al een tijdje terug van vakantie we gingen eerder dan verwacht maar ik kon die week niet bloggen.

Vandaag heb ik voor jullie een vakantie shoplog. (deel 1)

Ik doe het in twee delen omdat ik best veel gekocht.

Ik heb ook wat dingentjes gewoon bij ons in de stad gehaald en ik zet het erbij als ik het op vakantie heb gekocht zodat jullie dat ook weten :)

Dit is deel 1, en in dit deel doe ik de sieraden en de make-up die ik heb gekocht en in deel 2 doe ik de fashion dingen.

Van een paar producten ga ik een revieuw maken, maar niet van alles.

Let’s begin!

Als eerste heb ik een dag creme gekocht van Q10. Deze heb ik bij de kruidvat gekocht voor €2,50.

Hier komt een revieuw van, dus daar ga ik verder niks over zeggen.
Q10 dag creme

Ook heb ik een oogschaduw van Nivea gekocht. Het is een hele mooie nude kleur met een hele mooie shimmer. Het is in de kleur 11 Nobel Ivory. Deze heb ik gekocht bij de kruidvat voor €2.
11 Nobel Ivory
ook hier komt een revieuw van.

Ik heb ook een nieuwe foundation gekocht bij de hema, het is in de kleur 01. Hij kostte €3. Ook hier ga ik verder niks over zeggen want ook hier komt een revieuw van.
Hema foundation 01

Ik heb ook een 3 pakken reinigingsdoekjes gekocht van de kruidvat, wil je weten wat ik daar van vind moet je even de revieuw daarvan bekijken. Ze kostte €3,38 en 1 pak kost €1,69. Revieuw ; http://www.randomamberxx.blogspot.nl/2013/07/avond-routine.html
Reinigingsdoekjes

Dan ga ik jullie nu laten zien wat ik gekocht heb toen ik op vakantie was.

Als eerst heb ik een ketting gekocht met een klokje eraan, van binnen heeft die bloemenprint. Het winkeltje heette Lola Mode, maar omdat het winkeltje dar weg ging was ALLES voor de helft van de helft dus deze ketting was nog maar €2.
Ketting met Klokje

In het zelfde winkeltje heb ik ook deze ketting gekocht er staat op : Sun at my back , Fire in my hand , Wind at my heels en Luck in my pocket. Ik vond de tekst heel mooi en de prijs ook hij kostte €1,25.
Ketting met Tekst

Toen waren we naar de esprit geweest, en daar hadden ze korting op sieraden, dus ik kon het niet laten even te gaan kijken.

En daar vond ik deze twee ringen.

Met een bloem en een strik, ze zijn rekbaar dus ze passen altijd. Deze waren €2 per stuk.
Ringen Bloem & Strik

Daar was ik ook nog even naar de kruidvat geweest.

Daar heb ik deze prachtige lipgloss gekocht. 
In de kleur 01 Me & My Icecream. Hij was voor de helft dus kostte maar €1 en ik dacht meenemen.
01 Me & My Icecream

Ook heb ik een nieuwe concealer gekocht want mijn oude was op.

Ik wou de stay allday concealer van essence proberen en die heb ik dan ook gekocht.
Hij is de kleur 20 Soft Beige. Hier komt ook een  revieuw van !
Stay Allday Concealer

Dat was wat ik qua beauty had gekocht op vakantie! Niet heel veel maar ik heb meer kleding gekocht. Dat zullen jullie zien in deel 2.

Zondag 18 augustus gingen we naar me tante, en toen gingen we onverwacht naar de Primark in hoofddorp. Wat ik natuurlijk helemaal niet erg vond. Als jullie willen zien wat ik daar heb gekocht kijk daar dan naar uit want daar maak ik een aparte shoplog van.

Dit was dan wat ik qua beauty en sieraden heb gekocht in de vakantie.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Bedankt voor het lezen

Lots Of Love


Amber 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten