donderdag 29 augustus 2013

Vakantie Shoplog Fashion (Deel 2)

Hee allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie de vakantie shoplog Deel 2. In dit deel laat ik de kleding zien die ik heb gekocht.

Ik heb meer kleding gekocht dan dat jullie in dit artikel te zien krijgen, maar dat heb ik bij de Primark gekocht en daar maak ik een aparte shoplog van!

So let’s begin.

De eerste keer dat ik op vakantie ging shoppen, gingen we naar Helmond daar heb ik 1 kledingstuk gekocht en verder alleen sieraden en die hebben jullie kunnen zien in Deel 1.

Er was daar een klein winkeltje FUN daar zag ik dit super leuke mosgroene leren jack hangen. En die heb meegenomen voor maar €15

De tweede keer dat we gingen shoppen gingen we in Asten shoppen , daar kon ik niks leuks qua kleding vinden maar wel een heel leuk paar schoenen.
Ze zijn van het merk Le Coq Sportif en ik vind ze erg leuk.

Ze waren maar €25


Dan als laatst wat ik op vakantie heb gekocht qua fashion.

We gingen op maandag weg en zondag gingen we nog even shoppen in een Designers Outlet in Roermond. 

Het was daar echt super groot en je had er merken zoals, Gucci Prada dat soort merken. 

Ook zat er een winkel genaamd Hall Hubert. Echt een super leuk winkeltje daar heb ik een roze shirtje gekocht met de tekst ; We Love Neon. En hij was afgeprijsd van €50 naar €10 dus ik dacht meenemen.

Toen we verder liepen zagen we een Timberlands winkel.

En aangezien ik al een hele lange tijd Timberlands wil gingen we daar even naar binnen. 
Ik zag gelijk de timba’s die ik wilde, en ze hadden ze in mijn maat !

dus raad is wat ik heb gekocht ?! TIMBERLANDS ohyeah.

Ik ben er ontzettend blij mee ! ze waren eerst €190 toen in de outlet waren ze €120 en toen ging er bij de kassa nog 15% korting af !! dus heb ik ze uiteindelijk gekocht voor €102

Toen ik thuis was heb ik ook nog geshopt. 

Ik zag een jasje hangen bij de Vero Moda en vond hem heel leuk ! ik keek wat die kostte en hij was afgesprijsd van €50 naar €13.
Dus ik kon hem niet laten hangen ! De mouwen zijn van leer wat ik persoonlijk een erg leuk detail vond


Toen had me moeder nog een broek voor me gehaald ik weet niet precies waar maar hij was in ieder geval €13. Hij is mintgroen.

Dit was m’n vakantie shoplog deel 2 alweer.

De Shoplog van de Primark komt 3 September online dus STAY TUNED !

Bedankt voor het lezen.

Lots Of Love


Amber 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten