dinsdag 24 september 2013

Review Dagcreme

Hee allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een review van m’n dagcreme.

De dagcreme die ik gebruik is de dagcreme van Derlon.


Hij heeft Vitamine E en SPF 6. Hij is voor elk huidtype, dus heb je een wat gevoeligere huid kan je hem ook gewoon gebruiken.

Dan nu mijn mening erover.

Ik begon hem te gebruiken zo’n  maand geleden, mijn huis was toen verschrikkelijk droog dus ik dacht ik haal even een dagcreme.

Deze dagcreme kostte €1,90 dus ik dacht dan neem ik deze maar mee.

En hij bevalt me heel goed. Binnen een week was m’n huid een stuk minder droog.

Het was nog niet helemaal goed zegmaar, maar de meeste droge plekjes waren wel weg.

Toen ik de dagcreme 2 weken had gebruikt was m’n huid echt super gevoed.

Dus deze dagcreme kan ik jullie allemaal aanraden. Hij is super goedkoop, je hebt er ook een nachtcreme van ook die is heel erg fijn.

Al met al geef ik deze dagcreme een 8.0, want hij verzorgt heel goed en hij is ook nog is lekker goedkoop.

Dit was het dan alweer !

Bedankt voor het lezen

Lots Of Love 

Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten