donderdag 24 oktober 2013

Test It #1

Hee allemaal,

Vandaag eindelijk weer een blogberichtje. Het spijt me heel heel erg dat ik zo lang niks heb geplaatst.

Maar het bloggen gaat gewoon door ik heb vooruit gewerkt dus er staan weer hele leuke dingen voor jullie klaar !

Deze keer wilde ik iets nieuws, en toen kwam ik op het een idee om een soort (serie) te starten genaamd Test It !

Dit is dus het eerste deel ervan, deze keer heb ik een shampoo test gedaan.
Ik heb een paar weken geleden 2 pakketjes van Neutral binnen gekregen om te testen voor jullie ! en ik mag er ook een weggeven aan een van jullie ! dus dat is natuurlijk altijd leuk !

Voor degene die nog niet weten wat Neutral is, Neutral is een merk met beauty producten met 0% Parfum & 0% kleurstof. Het is speciaal ontwikkeld voor de gevoelige huid. 


In het pakketje zaten aardig wat leuke dingen. Namelijk ; een Bodymilk , een shampoo , een douchegel een kleurwasmiddel een soort persbericht met informatie over wat producten van hun en een kortingscoupon van 50% korting op het hele assortiment. Deze kortingscoupon is geldig tot 31 december 2013 en kan alleen worden ingeleverd bij Kruidvat. 



Dan nu verder met Test It! Ik heb de shampoo getest die in het pakketje zat.

Ik had die dag wat vettig haar. 

dus dacht laat ik de shampoo van Neutral testen. 

Als eerste de shampoo heeft dus geen geur, altans het ruikt een beetje muf, maar zodra je je haar ermee hebt gewassen valt dat mee ! 



Toen m’n haar nat was rook je het muffige nog wel maar toen het volledig droog was rook m’n haar gewoon normaal. M’n haar was na het wassen niet meer vet en zag er gewoon mooi verzorgd uit.

Verder kan ik eigenlijk alleen maar zeggen dat het een goede shampoo is en het doet gewoon goed z’n werk !

Ik geef deze shampoo een 7,5.

Er komt een apart blog berichtje met informatie over de win actie !

Laat me even weten of jullie een aparte blogpost willen over het zeilkamp !

Bedankt voor het lezen


Lots Of Love 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten