woensdag 13 november 2013

Update #5

Hee allemaal,

Hier weer even een kleine update !

Vanmiddag komt de win actie online rond 4 uur!

Dus hou m’n blog in de gaten.

Vandaag heb ik een dagje vrij dus dan kan ik lekker vooruit werken !

Er staan weer super leuke dingen klaar !

Ook heb ik een layout, achtergrond en wat kleine lettertyp aanpassingen !

Ik hoop dat jullie die aanpassingen leuk vinden ! Zelf vind ik het beter en leuker 

Ik wil het bloggen weer gaan oppakken ook al heb ik het druk met school.

Ik wil sowieso 1 keer per week iets online zetten !

Ik ga er geen vaste dag voor nemen, want dan kom ik toch niet uit !

Ik plaats gewoon een berichtje op een moment dat het me even uitkomt.

Bedankt voor lezen

Stay Tuned 4 Uur de win actie online!

Lots Of Love


Amber 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten