vrijdag 22 november 2013

Update #6

Hee allemaal,

Zoals jullie weten zou ik afgelopen Maandag de uitslag van de win actie online zetten, er is een winnaar.

Alleen dat meisje wilde liever niet dat ik haar naam en Twitter erbij zou zetten ! dus ik dacht dan kan ik beter de uitslag Maandag niet online zetten en het laten weten in een update.

Dus bij deze gefeliciteerd en het pakketje is al opgestuurd !

Ik wou jullie weer even laten weten wat ik allemaal aan het doen ben.

De kerst komt er bijna weer aan, wat ik wil gaan doen is een soort ‘kerstserie’ van 3 of 4 delen met allemaal dingen voor kerst natuurlijk ! Ik ben bezig met een naam verzinnen voor m’n ‘kerstserie’


Verder gaat het ook goed op school ik sta nog 3 tekorten maar, ik ben hard bezig die weg te werken !

Met m’n blog gaat het ook goed ! er staan Tags en andere leuke dingen klaar.

Ik weet dat er de laatste tijd veel updates zijn, maar ik wil jullie ook op de hoogte houden over wat er allemaal speelt enzo! Dus vandaar dat er laatste tijd vele updates online te zien zijn !

Dit was alweer een update vanaf volgende week  weer de wat leukere blogberichtjes !

Bedankt voor het lezen

Lots Of Love


Amber 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten