zaterdag 30 november 2013

Sweather Weather Tag


Hee allemaal,

Vandaag heb ik voor een herfst Tag namelijk De Sweather Weather Tag !
Ik heb deze Tag overgenomen van Sabrina van http://www.xlovelydreamer.blogspot.nl/ omdat het me een leuke Tag leek om te doen !

Het zijn 10 vragen dus laten we maar beginnen !

1.  Favoriete geurkaars ?
Dat is deze kaars van Air Wick in de geur Appel Kaneel. Deze kan je kopen bij de action voor 2,72. 


2.  Koffie, Thee of Warme Choclade Melk ?
Zeker weten Warme Chocolade Melk. En dan het liefst m’n eigen gemaakt peppermint hot chocolate ! hier komt rond December een DIY van !

3.  Wat is jou leukste herfst herinnering ?
Ik denk toch wel de soort van fotoshoot die ik herfst 2012 heb gemaakt met een vriendin !

4.  Welke make-up trend raad je aan – Donkere Lippen Of een Winged Eyeliner ?
Ik denk dan toch een Winged Eyeliner, want donkere lippen moeten je staan en een Winged Eyeliner staat iedereen wel goed en past overal bij !

5.  Wat is de beste Herfst geur ?
Appel – Kaneel !

6.  Meest gedragen sweather ?
Ik denk dat toch deze is van de C&A ik heb hem in het wit & in het zwart en ze zitten heerlijk en zijn lekker warm. De witte is m’n meest gedragen denk ik 


7.  Must-Have nagellak voor de herfst ?
Deze mooie diep rode kleur van Rimmel Londen, ik weet niet of die nog te koop is 


8.  Skinny Jeans of Leggings ?
Sowieso Skinny Jeans, daar voel ik me veel fijner in dan in een legging !

9.  Wat voor schoenen draag je het liefst in de herfst ?
M’n timberlands !


10.          Welke liedje geeft jou een herfst gevoel ?
Ik denk dat dan toch Sweather Weather is van The Neigherbourhood


Dit was de Tag alweer ! ik hoop dat jullie hem leuk vonden !

Liedje dat mij een herfst gevoel geeft :

Bedankt voor het lezen

Lots Of Love

Amber


Geen opmerkingen:

Een reactie posten