maandag 2 december 2013

Update #7

Hee allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie weer even een update.
Ik heb namelijk de naam voor mijn kerstserie ! Het is geworden
Christmas With BFL !

Ik zal de naam even uitleggen, zoals jullie weten heet mijn blog Beauty Lifestyle & Fashion. Als je daar de eerste letters van neemt krijg je BLF dat klonk niet echt goed doorlopen vond ik dus heb ik besloten om er BFL van te maken !

Ik hoop dat jullie de naam leuk vinden, er komen vette dingen in de kerstserie.

Ik ben van plan om Zaterdag de eerste blogpost in de serie online te zetten ! ik ga natuurlijk nog niet verklappen wat het wordt !

Maar ik vind het persoonlijk erg leuk !

ik hoop dat jullie dat ook vinden, en dat jullie uit gaan kijken naar wat er verder nog gaat komen !

Dit was dan alweer even de update voor vandaag !

Stay Tuned ! zaterdag eerste blogpost in de kerstserie



Bedankt voor het lezen

Lots Of Love


Amber 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten