vrijdag 6 december 2013

Christmas With BFL | Christmas Shoplog

Hee allemaal,

Dit is de eerste blogpost in m’n kerst serie, namelijk een Christmas Shoplog

Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden ! Let’s Start




Alle spulletjes komen van de Action

Als eerst heb deze kaarshouder gekocht met een mooie christmas quote / tekst ! En deze was maar €1,19 ! de quote / tekst die er op staat is ; Christmas time is here, I hope you have a wonderful new year


Dan heb ik ook nog deze kaarsen houder gekocht met een mooie quote / tekst. En deze kostte maar €0,49 dus dat is echt geen geld ! de quote / tekst die hier op staat is ; A good life is a collection of happy moments <3


Dan verder met nog iets waar je een kaarsje in kan doen. Het is een soort kerstboompje waar je dan bovenin een kaarsje moet doen. Hij heeft allemaal kleine gekleurde kerstballetjes die er bij zitten, dus die hoef je niet apart erbij te kopen. En dit “boompje” kostte €2,99 en vind hem echt heel erg leuk !



Dan heb ik dit leuke beeldje gekocht, het is een hobbelpaardje met 2 kindjes. Ik vond het super schattig en voor €0,99 kon ik hem niet laten staan.

Ik heb ook dit super leuke hartje voor in m’n kleine kerst boompje gekocht met de tekst ; Love is what’s in the room with you at christmas time. Deze kostte maar €0,69 kon hem voor dat geld niet laten liggen.


Dan deze leuke kerstlichtjes en later kwam ik erachter dat een het maar deed .. maar goed degene die het doet is ook er leuk ! en die waren €0,72 per stuk

Ook heb ik deze leuke sneeuw bolletjes gekocht ?! Ik weet niet echt hoe je het noemt dus .. maar ik gekozen voor de Kerstman & de Sneeuwpop. En die waren ook maar €0,72 per stuk.


En een kerst kamer is niks zonder een leuke kerst slinger ik heb gekozen voor deze witte & deze gouden. En de gouden wil ik in mijn boompje gaan hangen ! en deze slingers waren €0,99 per stuk.


Een kerstboompje is niks zonder een paar mooie toffe kerstballen erin ! Dit jaar heb ik gekozen voor roze ! ik dacht doe is gek. Er zitten er 9 in een doosje. Ze waren per doosje €1,29 en daar heb ik er 2 van mee genomen.

Dan heb ik ook nog deze gekleurde kerstlichtjes gekocht. In mijn boompje zaten al van die lichtjes maar die waren kapot dus heb ik deze maar gekocht ! die was €1,99

En dan alweer als laatste deze leuke kaars, het is een dennenappel kaars. En die was €0,99 weer geen geld  !

Dit was het dan m’n allereerste kerst blogberichtje !

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen & te zien wat ik allemaal heb gekocht voor kerstmis dit jaar ! 

Bedankt voor het lezen !

Lots Of Love


Amber 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten