dinsdag 10 december 2013

Get Ready With Me

Hee allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een get ready with me ! Deze get ready with me is voor als ik een vrije dag heb.

ik wil dus niet nu alleen maar kerstblogberichtjes online zetten maar ook gewoon nog de andere dingen ! 

Let’s begin !

Als eerste word ik rustig wakker en check ik al m’n social media. Daarna ga ik uit bed en loop ik naar de badkamer en stap ik lekker onder douche.


De Shampoo die ik gebruik is deze roze van Palmolive zijde glans  die ruikt echt super lekker. 

Dan voor douchegel gebruik ik de FA Pink Passion showergel.


Als ik dan klaar ben met douchen droog ik me helemaal af en wikkel ik m’n haar in de handdoek zodat dat nog even extra kan drogen.

Omdat ik nu de winter er weer aan komt en ik een erg droge huid heb gebruik ik deze bodylotion van Baylis & Harding. en die ruikt heerlijk naar lavendel, zelf vind ik producten met lavendel echt heerlijk ruiken maar ik weet ook dat er veel mensen zijn die het niet lekker vinden.


Dan laat ik de body lotion eventjes intrekken en doe alvast m’n favoriete deo op, namelijk deze van FA Mystic Moments.


Ondertussen is ook m’n haar gedroogt, ik haal het uit de handdoek en doe deze anti-klit spray in Van Gliss Kur  en deze ruikt een beetje naar kokos. Deze is bijna op maar ik heb nog een back-up.


Ondertussen is het ongeveer 20 minuten later. Hier was het toen 09:41.


Dan zoek ik natuurlijk m’n kleding uit voor die dag, dit is wat ik die dag aan ging doen . 

zo ziet het eruit als ik het aan heb !



Dan maak ik m’n bed op 

en daarna begin ik gelijk aan mijn makeup.

Als eerste breng ik deze concealer aan Van Essence.

en die breng ik dan vooral aan onder m’n ogen. Dan poeder ik het geheel af met mijn AllTime favorite Skin Finish Powder van Catrice die breng ik aan met de poederkwast van essence.

Als dat klaar is breng ik deze Stays No Matter What Waterproof eyeliner van essence aan.


Hiermee maak ik een dun lijntje op m’n bovenste wimper rand.

Dan verder met Mascara voor mijn bovenste wimpers gebruik ik de 3 in 1 Mascara van Rimmel London in de kleur 01 Black.


en dan voor m’n onderste wimpers gebruik ik deze budget mascara van de Action. 


En dan ben ik klaar met mijn make-up en is dit het eindresultaat.



En daarna relax ik lekker op de bank voor de tv

Bedankt voor het lezen

Lots Of Love


Amber 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten