vrijdag 27 december 2013

Christmas With BFL | 1ste Kerstdag Look

Hee allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie de laatste Christmas With BFL. Het is na kerst ik weet het, maar ik wilde het toch laten zien.


Ik ga namelijk laten zien wat ik aan had met eerste kerstdag, en m’n Make-Up look.

Let’s start!

Als eerst de kleding :


Het blousje dat ik aan heb komt van de Primark en die kostte 12 ! daaronder heb ik een hempje en ook die komt van de Primark voor 2,50.

De broek die ik aan heb komt van de C&A en die was €19. Deze is inmiddels niet meer te koop. Daaronder heb ik mijn Timberlands en die kostte normaal €199 maar ik heb ze kunnen scoren voor €102

Dan verder met sieraden :

Ik heb deze prachtige ketting om van de Primark en die kostte maar €5.

Voor mijn ringen heb ik deze drie midi-ringen om. Deze ringen zijn niet te klein maar die horen zo.. ik heb er 3 om maar er zitten er vier in een pakje. Ook deze komen van Primark voor maar €2


en om m'n andere hand heb ik deze ring met de A erop. en die komt van de six voor €2
 


Dan verder met Make-Up :

Ik heb de kerstlook gemaakt die online staat. Zelf vind ik hem erg mooi geworden 


En ja dit ben ik bij de kerstboom. Ik verveel me hahah. 


Wat heb ik gedaan eerste kerstdag :

We zijn naar m’n oma geweest en daar hebben lekker gezeten met familie. Met lekkere hapjes en drankjes.  


Hier was ik bijna thuis hahaha 


En ’s avonds hebben we gegourmet


Verder hebben we kerstfilms gekeken.

Dit was het ! ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en om te zien

Bedankt voor het lezen

Lots Of Love


Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten