zondag 22 december 2013

Christmas With BFL | Kerstlook 2013

Hee allemaal,

Vandaag heb ik alweer de enalaatste blogpost in m’n kerstserie, en dit is een kerst look !
Laten we beginnen met nummer 4 in Christmas With BFL.


Wat heb ik gebruikt :

·        Foundation Hema (01)
·        Concealer Essence (02 Soft Beige)
·        Catrice Skin Finish ( 040 Apricot Beige)
·        Eyeshadow Base Essence
·        Max Baked Eyeshadow (471 nude)
·        Essen Mono (035 Party All Night)
·        Essence Stay Matt Lip Cream (01 Velvet Rose)
·        Baby Lips Maybelline NewYork  (Hydrate)
·        Max Eyes Waterproof Mascara
·        Essence Stays No Matter What Waterproof eyeliner (01 Black)


Ik ga alleen de ogen uitleggen, maar voor het gezicht  breng je de foundation aan over het hele gezicht. Dan breng je de concealer aan onder de ogen en op onzuiverheden. En dan poeder je het geheel af met een gezichtspoeder.


Dan breng ik even de Baby Lips aan op m’n lippen. Zo dat die gehydrateerd blijven. Baby Lips zijn te koop bij de Etos 


Dan nu de ogen :

Als eerst breng je een oogschaduw basis aan om de oogschaduw lang te laten zitten, want je wilt natuurlijk niet dat je oogschaduw halverwege de dag al weer weg is. 


Dan breng ik deze prachtige brons gouden kleur aan op m’n bewegende ooglid. En die zet is best wel dik aan want anders valt die straks weg. 


Als je die kleur hebt aangebracht ziet het er zo uit. De foto is erg raar maar ik kreeg hem niet beter  .. 


Dan pakken we het quatro van Max en gebruiken we de kleur links onder aan. En deze is een beetje bruin rood. En die breng je aan in je arcadeboog


Dan ziet het ongeveer zo uit ! ook deze foto is niet erg duidelijk. Maar het licht werkte totaal niet mee 


Dan breng je natuurlijk nog een eyeliner aan, ik heb de Stays No Matter What Waterproof eyeliner van Essence gebruikt.


 Ik heb hem wat dikker als normaal aangebracht maar dat vind ik juist wel mooi ! Ook heb ik hem uitgewinged.
Dan heb je ongeveer dit. Je hoeft hem niet uit te wingen maar dat vind ik persoonlijk voor de kerst wat mooier 


En als laatste breng ik nog een mascara aan. Ik heb deze Max Waterproof mascara gebruikt. 


Dan is dit het resultaat van het oog ! 


Dan als laatste voor de lippen breng ik deze Stay Matt Lipcream aan. En mijn tip is om een lip Cream aan te brengen omdat het meestal minder plakt dan een lipgloss en het blijft veel langer zitten 


En dan zijn dit de lippen 


En dan is dit de volledige look. De lippen heb ik express wat neutraler gelaten omdat de ogen al lekker opvallen. 


Dan was dit het al weer. Ik hoop dat jullie deze kerst look leuk/mooi vinden.

En ik zou zeggen probeer hem uit. Je kan altijd je eigen kleuren gebruiken natuurlijk.

Bedankt voor het lezen

Lots Of Love

Amber



Geen opmerkingen:

Een reactie posten