woensdag 18 december 2013

Christmas With BFL | Christmas Nailart

Hee allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een Christmas Nailart. Ik heb een sneeuwvlokje gemaakt, het is niet helemaal gelukt maar goed !

Laten we beginnen met nummer 3 in Christmas With BFL !


Als eerst wat heb je nodig :

·        Een paarse glitter lak
·        Een witte striper
·        Een dottingtool
·        Een nagelwiel of je eigen nagel
·        TopCoat



De paarse glitter lak dit ik heb gebruik is van Essence Nail Colour, en dat is een duo, en dan heb je de kleur City That Never Sleeps nodig ! Maar je kan natuurlijk elke andere paarse glitter gebruiken. En die kostte €2,89 


De witte striper die ik heb gebruik is van Max (Action). Ze zitten in setjes van 3 voor €1,35 en dan heb je kleur White nodig. 


De dottingtool die ik heb gebruikt heeft een dikke dot, dat is het beste. Maar ik snap dat niet iedereen een dottingtool heeft, je kan ook een Tandenstokertje gebruiken. Ik heb mijn dottingtool set op een Marktje gekocht voor  €5,00 voor een setje van 5. En ik gebruik de gele. 


Omdat mijn eigen nagels niet echt lang waren heb ik het op een nagelwiel gebruikt  die kan je kopen op de markt voor €1.

En de topcoat die ik heb gebruikt is van Essence, en het is de quick dry Topcoat. Ik weet niet wat hier de prijs van is want deze heb ik gekregen in mijn schoen ! 


Je begint met een lege nagel. Als je eigen nagel gebruikt raad ik je aan een basecoat aan te brengen. Om te zorgen dat je nagels niet verkleuren. Aangezien ik een Nagelwiel gebruikte hoefde ik geen basecoat aan te brengen 


Als je een basecoat heb gebruikt laat je die ongeveer 2/3 minuutjes drogen.
 En dan breng je de Paarse glitter lak aan op nagel. Ik heb hem gelijk wat dikker aangebracht voor het mooiste resultaat. Dat laat je 10 minuutjes drogen. Het is belangrijk dat de paarse glitter lak helemaal droog is, omdat je met de witte striper op de lak gaat. Zorg dus dat die goed gedroogd is ! 

Zie middelste Nagel

Dan ga je met de basis van het sneeuwvlokje beginnen. Als eerst zet je met je striper een lijntje van links naar rechts. De makkelijkst manier omdat te doen is om het kwastje stil te houden en je vinger te draaien. Dan zet je een tweede lijn van boven naar beneden. En dan ook nog een schuine lijn. En dan heb je ongeveer dit. 


Later heb ik nog een schuine lijn gezet voor een wat voller resultaat !
Het is heel belangrijk dat je die lijn ongeveer 10 tot 12 minuten laat drogen !
Dan als laatste, leg je een druppeltje witte lak op een papiertje of een wattenschijfje, en dip je daar een keer je DottingTool/Tandenstoker in.


En dan zet je met je dottingtool of tandenstoker stippen aan het uiteinden van elke lijn! Belangrijk dat je het aan elk uiteinden doet en niet aan 1 of 2 uiteinden. Dan laatje dat ongeveer 10 minuutjes drogen breng je je topcoat aan en klaar is kees.


En dan is dit je resultaat. Een super schattig sneeuwvlokje voor deze tijd. 

Zie middelste nagel

Dit was het dan alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden om een nailart te lezen 


Linkjes :
·        http://enchantra.com/   op deze website kan je de dottingtoolset kopen en ook het nagelwiel ! en nog andere leuke nagel dingetjes

·        Wil je deze nailart zien in video vorm check dan deze link http://www.youtube.com/watch?v=DLv7zxea1lI  en dan vanaf 04:40. Maar de andere nailarts zijn ook de moeite waard om te kijken !

·        http://www.randomamberxx.blogspot.nl/2013/06/shoplog-1-29-06-13.html hier kan je het setje dottingtools zien en het nagelwiel 


Bedankt voor het lezen

Lots Of Love

Amber


Geen opmerkingen:

Een reactie posten