zaterdag 11 januari 2014

The Common White Girl Tag

Hee allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een tag, The Common White Girl Tag. Het zijn 20 vragen dus laten we maar snel beginnen !

1.  Favoriete starbucks drankje ?
Ik heb bij mij in de buurt geen starbucks maar als ik er ben bestel ik of een cappucino of een Frappucino Caramel ! En natuurlijk wil ik er nog veel meer proberen.

2.  Hoelang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend ?
Ik denk ongeveer 3 kwartier .. oeps ik ben erg langzaam !

3.  Hoeveel selfies maak je per dag ?
Dat ligt eraan soms maakt ik er echt een stuk of 20 en soms maar 1 of 2.

4.  Hoeveel instagram followers en foto’s heb je ?
Ik heb laatst mijn instagram opgeschoont qua foto’s dus ik heb nog maar 60 foto’s en ik heb 212 followers

5.  Zeg je wel eens hard op ‘LOL’ of ‘OMG’ ?
Ja, iets te vaak denk ik ..

6.  Draag je soms wel  meer dan 1 keer hetzelfde kleding stuk ?
Ja, mijn broeken meestal twee dagen en vestjes ook 2 dagen maar shirtjes wel gewoon  dag

7.  Ben je rasistisch ?
Nee !

8.  Hoeveel tweets heb je ?
Om eerlijk te zijn ben ik heel erg verslaafd aan twitter dus het zijn er erg veel . Op de dag dat ik de tag maak heb ik er 37.423 Pittig veel dus.

9.  Instagram, Twitter of Tumblr ?
Instagram & Twitter. Dat is gewoon m’n verslaving. En ik heb geen tumblr dusja ..

10.            Wat doe je het meest in je vrije tijd ?
Huiswerk .. en als ik geen huiswerk heb op m’n laptop en bloggen voor jullie !

11.            Wie zijn je favoriete youtubers/bloggers ?
Favorieten youtubers zijn er heel veel maar m’n top 3 is; OffDale, Teske & Our2ndLife ! En m’n favorieten bloggers zijn; Teske & Sabrina. De linkjes van hun kanalen en blogs zal ik onder deze blogpost zetten !

12.            Hoe vaak doe je je nagels ?
Een paar maanden geleden zo’n beetje om de 3 dagen en nu ongeer 1 keer in de twee weken

13.            Ben je een shopaholic ?
Ja ! ik shop een beetje to much ..

14.            Hoe vaak heb je meangirls gezien ?
Meangirls 1 heb ik ongeveer 5 keer gezien en meangirls 2 heb ik 2 keer gezien !  Meangirl 1 blijft m’n favoriet

15.            Heb je veel kleren ?
Ja, heel veel hahah!

16.            Maak je voor dat je gaat eten foto’s van je eten ?
Ja soms wel, alleen als het mooi uitziet. Maar kom op iedereen heeft dat wel is gedaan

17.            Draag je elke dag make-up ?
Ik probeer het wel elke dag te doen, maar soms heb ik echt geen zin en dan ga ik ook gewoon make-up loos de deur uit !

18.            Wat zijn je gemiddelde cijfers op school ?
Ik denk tussen de 6 en de 7.

19.            Hoe doe je je haar altijd ?
Los en dan twee plukjes naar achter zodat het uit me gezicht is, of een staart !

20.            Zie je er altijd goed uit ?
Ik probeer er wel altijd goed uit te zien maar of het altijd lukt ..

Dit waren de vragen van The Common White Girl Tag alweer ! Ik hoop dat jullie deze Tag leuk vonden, en mij misschien weer een beetje beter hebben leren kennen !

Mijn favoriete Youtube kanalen :  

Mijn favoriete bloggers :
·        http://www.teskuh.nl/

Neem zeker even een kijkje !

Bedankt voor het lezen

Lots Of Love

Amber









Geen opmerkingen:

Een reactie posten