zondag 19 januari 2014

Review Foundation & Concealer

Hee allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een review van 2 producten ! Dit is iets nieuws wat ik wil proberen, om meerdere producten in een keer te reviewen.

Deze keer review ik de Foundation van de Hema in de kleur 01 en de Concealer van Essence in de kleur 02 Soft Beige.

Als eerst de foundation !


Het is een foundation met een lichte dekking, wat ik persoonlijk erg fijn vind ! want dan heb je ook niet het gevoel alsof je heel veel foundation op je gezicht heb !

Hij is in de kleur 01 en dat is precies mijn huidskleur, dus als ik op heb zie je eigenlijk niet dat ik iets op heb.

Het heeft als je de dop opendraait een heel kleine opening wat heel fijn is waardoor er niet te veel product uit komt ! 


Zo kan je ook nooit te veel gebruiken !

Hier is een  swatch van de kleur zonder dat ik uit heb gesmeerd !


Zo lijkt die iets te donker maar dat is die niet !

Hier is de swatch als je hem uit heb gesmeerd


Zoals je kan zien zie je niet dat ik het product aan heb gebracht ! over het algemeen is dit het prima foundation voor elke dag !

Ik geef deze foundation een 7,5 !

En hij kost €3,00

Dan nu door met de concealer !


De concealer heeft een vrij dikke dekking wat ik persoonlijk goed vind aan een concealer ! zo bedekt die ook alle rode vlekjes etc..

Ik heb hem in de kleur 02 Soft Beige, deze kleur is een heel klein beetje te donker 


Als je dop open doet komt er een kwastje uit, het lijkt op een lipgloss kwastje dat vin persoonlijk erg goed werken ! 

Hier is de swatch zonder dat ik hem heb uitgesmeerd


Zo lijkt die veel veel lichter maar hij is dus wel iets te donker
En hier is de swatch als ik hem heb uitgesmeerd


Het is een hele fijne concealer en blijft zeker de hele dag zitten !

Deze concealer geef ik een 8 !

Deze concealer kost €2,69

Dit waren de reviews al weer ! laat me weten of jullie het fijn vinden om meerdere reviews in een blogpost te hebben !

Bedankt voor het lezen

Lots Of Love


Amber 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten