zondag 26 januari 2014

Random #2

Hee allemaal,

Vandaag ga ik vertellen wat ik de hele week allemaal heb gedaan ! ik heb dit als is eerder gedaan dat is alweer bijna een jaar geleden. Dus ik dacht laat ik dat nog is doen.

Maandag ; Onze school doet mee aan het programma over de streep, er doen 3 klassen mee waaronder mijn klas. Maandag waren de opnamen's. Het was een hele bijzondere ervaring, we hebben gelachen en gehuild. Het was echt heel bijzonder om mee te maken.

Dinsdag ; Ben ik naar school geweest en was het onderwerp van de dag over de streep. De klassen die niet meegingen wilde alle verhalen horen natuurlijk !

Woensdag ; Naar school geweest en ’s middags huiswerk gemaakt en verder niet zoveel eigenlijk.

Donderdag ; Ik moest tot kwart over 4 naar school dus dan kan je verder eigenlijk niks meer doen.  ’s Avonds heerlijk gechillt op de bank en geleerd voor een toets.

Vrijdag ; Ik was heerlijk om 10 over 12 vrij, dus ik had lekker een vrije middag. Ik heb afgesproken met een vriendin en we hebben een film gekeken, kortom een gezellige middag.

Zaterdag ; Was de open dag van mijn school. Ik heb geholpen als gids, heb een paar mensen rondgeleid. Ook zaten we veel bij het muziek lokaal, waar ze met een paar kinderen gingen zingen piano spelen drummen & basgitaar spelen.  Toen de open dag was afgelopen liepen een vriendin en ik zingend door de school hahah. ’s Middags de kast opgeruimd in de woonkamer en verder lekker rustig aan gedaan.

Zondag ; Naar m’n oma geweest tot ongeveer half 1. En toen door naar de verjaardag van m’n tante. Het was een super gezellig dagje.

Rustig weekje gehad maar een lekker druk weekend !

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te lezen hoe m’n leven er een beetje uitziet !

Bedankt voor het lezen

Lots Of Love


Amber 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten