maandag 10 februari 2014

First Impression NailPolish #1

Hee allemaal,

Sorry dat ik laatst niks online is gekomen maar ik was 31 januari jarig, en ik had die dag niks gepland voor m’n blog. Dus ik dacht ik post 1 weekje niks.

Maar vandaag heb ik voor jullie 3 nagellak swatches !

Ik heb er  3 nieuwe bij en ik dacht laat ik ze swatchen en mijn eerste indruk er over geven.

De lakjes die ik heb geswatcht zijn

·        Flormar nummer 423 ( lichtblauw )
·        Rimmel London 625 sir yes sir! (paars)                  
·        Rimmel London 825 sky high ( blauw / groen)


Ik weet niet of Flormar in Nederland te koop is ik heb hem in ieder geval in Duitsland gekocht. En de Rimmel London lakjes heb ik voor m’n verjaardag gekregen.

Ik heb ze geswatcht op een nagelwheel.

De kwastjes van Rimmel London zijn erg handig want je kan namelijk in een je hele nagel mee lakken, en met Flormar is dat niet het geval. 





Hier zien jullie de swatches van de lakjes met 1 laagje. De lichtblauwe is Flormar en de andere 2 zijn Rimmel London.


De kleuren vind ik erg mooi, die van Flormar is iets beter gedekt in 1 laagje als die van Rimmel London zoals jullie kunnen zien.

Dan hier de swatches met 2 lagen. Ik vind ze persoonlijk echt zo mooi! Het zijn helemaal mijn kleuren. Ik zou het zo laten en niet een derde laag aanbrengen want dan word die erg dik, en dat vind ik persoonlijk minder mooi !



Dan de prijzen van de lakjes zijn

·        Flormar tussen de 3 en 4 euro
·        Rimmel London tussen de 5 en 6 euro

Het lakje van Flormar geef ik een 8, want ik vind hem erg mooi en hij droogt ook nog is snel, en op zich is 1 laagje ook prima voor als je haast heb.

En de lakjes van Rimmel London geef ik een 7.5, want ze drogen iets minder snel en met 1 laag kan je niet echt de deur uit, deze raad ik dus aan als je iets meer tijd heb !

Dit was het alweer !

Bedankt voor het lezen

Lots Of Love


Amber

1 opmerking: