zondag 16 februari 2014

Instagram Tag

Hee allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie de Instagram tag.

Omdat ik merk dat jullie tags leuk vinden om te lezen dacht ik laat ik deze tag doen.

Let’s Start !

1.   Wat is je Instagram naam en waarom ?
Mijn instagram naam is xlifeofamber omdat, mijn naam Amber is, en omdat het mn leven in foto’s is.

2.   Hoeveel foto’s post je gemiddeld ?
Het verschilt heel erg, want de ene keer maak ik meer foto’s dan de andere keer. Maar ik denk ongeveer 1 foto in de week.

3.   Laat je favoriete Instagram foto zien ?



Dat is deze omdat m’n hondje zo’n beetje alles voor me is.
4.   Laat je Instagram foto zien met de meeste likes.

Als eerste deze foto van m’n haar. Ik heb m'n haar geknipt omdat ik weer is wat anders wilden. En deze heeft 54 likes !


En deze selfie, ik vind hem persoonlijk wel leuk. Deze heeft dan ook 53 likes gekregen.


5.   Welke app gebruik je in combinatie met instagram ?

Ik denk dat ze daar mee bedoelen voor het bewerken. ik gebruik 2 extra apps zeg maar en dat is voor filters, Pixlr O Matic. En voor de witte randen om m’n foto’s Insta SquareMaker. En voor collages gebruik ik InstaFrame

6.   Welke celebs volg je ?

Eigenlijk alleen Ariana Grande. Want zij inspireert me heel erg.

7.   Welk instagram filter gebruik je het meest ?

Dat is dan denk ik toch Amaro

8.   Welke hashtags gebruik je het meest ?

Ik gebruik bijna geen hashtags maar als ik er dan een gebruik is het #Lovee

9.   Laat je laatste instavideo zien ?

Ik kan met mijn telefoon geen instavideo’s maken :(

10.               Welke dieren accounts volg je ?

Geen een. Want dat vind ik een beetje onzin.

11.               Welke (grote) bedrijven volg je ?

Eigenlijk alleen Fashionist_NL

12.               Heb je veel familie leden  instagram ?

Uhm ja eigenlijk wel, m’n moeder heeft instagram en m'n broer en natuurlijk nichten en neven !

Dit was de tag dan alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.

Volg me ook even op instagram als je een beetje op de hoogte wil worden gehouden in foto vorm!

Bedankt voor het lezen

Lots Of Love

Amber 

1 opmerking:

  1. Hee! Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! Kijk op mijn blog voor meer informatie.
    Groetjes,
    Dinieke > blog-4-girls.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen