donderdag 20 februari 2014

Update #9

Hee allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie even een update.

Misschien is het jullie al opgevallen maar ik heb dingen veranderd aan m’n blog !
Ik heb een soort tab blaadjes boven aan staan waar je gelijk door kan klikken naar, alle Tags, Reviews & Updates die ik gemaakt heb !
Ze staan in volgorde van nieuw naar oud.

Ik heb dit gedaan puur omdat het overzichtelijker is.

Dus als jullie bijvoorbeeld een review terug willen lezen klik je op Reviews en zie je alle reviews die ik gemaakt heb !

Ik hoop dat jullie dat leuk & fijn vinden ! Ik ben zelf bes blij met hoe het er nu uit ziet.

Er komen weer wat leuke dingen aan ik ben met veel dingen bezig voor jullie. Ik heb nu vakantie dus ik kan even lekker vooruit werken en een beetje bedenken wat ik allemaal nog wil posten.

Ik heb deze vakantie erg relaxed gehouden, dit weekend ga ik ook niet veel meer doen maar er komt in iedere geval zondag een berichtje online, wat ga ik natuurlijk nog niet verklappen !

Hebben jullie ook vakantie, zo ja wat doen jullie dan zoal in de vakantie ?

Dit was het alweer, af en toe hou ik jullie even op de hoogte !

Bedankt voor het lezen.

Lots Of Love

Amber


Geen opmerkingen:

Een reactie posten