zondag 23 februari 2014

Liebster Award

Hee allemaal,

Ik ben genomineerd door Dinieke voor de Liebster Award. Wil je weten wat dit is lees dan verder !




Het is een virtuele award die wordt uitgereikt aan jonge bloggers, die minder dan 500 leden hebben. Ik ben ook genomineerd ! Dat betekent dat ik 11 vragen moet beantwoorden door degene die mij heeft genomineerd, dat ik zelf 11 vragen moet bedenken en dat ik zelf 11 mensen moet nomineren !

Dus laten we beginnen met het beantwoorden van de 11 vragen van Dinieke !

1 – Beschrijf je blog in 2 woorden !
Wekelijkse Randomheid

2 – Waarom heb je voor je blognaam gekozen ?
Ik heb gekozen voor randomamberxx omdat er een beetje random dingen online kwamen toen ik m’n blog net startte maar nu is het wel gericht op Beauty Lifestyle & Fashion, en m’n naam is Amber en die xx geen idee het stond wel leuk.

3 – Wil je van Blogger of iets in die richting je beroep maken ?
 Ik denk het niet, ik vind het echt super om te doen gewoon lekker schrijven en het online zetten. Maar ik zie het mezelf nog niet echt fulltime doen. Maar wel gewoon erbij natuurlijk !

4 – Wat ben je van plan nog te bereiken met je blog ?
Ik wil heel graag de 3000 page views halen,  en dat ik m’n artikelen steeds beter worden !

5 – Hoeveel page views heb je ?
Op het moment dat ik het schrijf (21-2-14) heb ik er 2283. Maar het worden er elke dag weer meer !

6 – Wat is je favoriete blog ?
Die van teske omdat ik haar heel lang volg !

7 – Hoelang heb je nu je blog ?
Sinds Oktober 2012 ! maar ben pas sinds 6 maanden ongeveer weer actief bezig !

8 – Ben je tevreden met je blog ?
Ja, zoals het er nu uitziet en er voor staat ben ik erg tevreden !

9 – Wat voor artikelen vind het leukst om te schrijven ?
Ik vind alles leuk om te schrijven !

10 – Wie/wat inspireert jou voor je blogposts ?
Internet heel erg, en andere blogs. Maar dan geef ik er m’n eigen draai aan !

11 – Wat zou je doen als iemand je herkent door je blog ?
Ik zou schrikken denk ik, maar ik zou het wel heel vet vinden !

Dat waren de vragen dan ga ik nu 11 mensen nomineren !

Eva – evalammers.blogspot.com
Emma – emmaxkus.blogspot.com
Femke – femketdv.blogspot.com
Sabrina – xlovelydramer.blogspot.com
Joelle – greatstylex.blogspot.com
Lynn – iiadoreyou.blogspot.com
Noortje – lifethingsbynoortje.com
Vera  - antoherfashionjunkie.blogspot.com
Noa – bloggingnoa.blogspot.com
Britt - brittful.blogpot.com
Demi – livelikedemi.blogspot.com

Dan nu de 11 vragen voor de mensen hierboven !
1 – Hoelang ben je bezig met bloggen ?
2 – Is je blog goed te combineren met school ?
3 – Wat voor blogposts vind je het moeilijkst om te schrijven ?
4 – Waarom ben je begonnen met bloggen ?
5 – Wat vind je leuk aan het bloggen ?
6 – Noem 3 blogs die nu in je opkomen ?
7 – Heb je mensen ontmoet via je blog die nu vriendinnen van je zijn ?
8 – Op welk artikel ben je het meest trots ?
9 – Weten je ouders dat je blogt ? Zoja, wat vinden ze ervan ?
10 – Wat zou je doen als je blog is verwijderd?
11 – Wat wil je nog bereiken met je blog ?

Dit was dan de Liebster Award ! Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en neem zeker even een kijkje op blogs die genoemd zijn in dit artikel, zeker de moeite waard !

Bedankt voor het lezen

Lots Of Love

Amber



1 opmerking: