vrijdag 28 februari 2014

3 tips voor wat je kan doen als je home alone bent

Hee allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie 3 tips voor wat je kan doen als je home alone bent !
Ik heb 3 tips gemaakt waarvan ik denk van ja dat is wel leuk om te als je alleen thuis bent.

Laten we gelijk beginnen !

Tip 1 :
Nodig wat vriendinnen uit en ga met ze alle een film kijken ! Mijn aanrader is een bijvoorbeeld een leuke komedie van Jim Carrey. Om jullie wat voorbeelden te laten zien heb ik gekozen voor LIAR LIAR  met Jim Carrey 


 En Dumb and Dumber met Jim Carrey & Jeff Daniels. 


ik zal de trailers onder het artikel zetten zou dat je kan bekijken. Vind je dat nou niks kan je natuurlijk altijd ander komedie’s kijken, of andere genres. Lekker bakje chips erbij en een glaasje cola en bam gezellige middag / avond met je vriendinnen !



Tip 2  :
Lekker ontspannen. Haal bijvoorbeeld een masker en doe die lekker op. En lees ondertussen een tijdschrift of kijk lekker youtube filmpjes. Mijn aanrader is om een peel off masker te nemen, maar andere maskers zijn ook mogelijk.  Ik vind het peel off masker van  de Action best fijn, maar die van nivea is ook heerlijk ! en lak daarna bijvoorbeeld  lekker je nagels met een mooi kleurtje !




Tip 3 : 
Vraag een vriendin mee, en ga gezellig shoppen in de stad of natuurlijk in een andere stad ! ga ’s middags lekker lunchen. Of doe dit met een vriendin die je al een tijdje niet hebt gesproken en ga gezellig bij kletsen !

Dit waren mijn 3 tips voor wat te doen als je home alone bent ! ik hoop dat jullie er wat aan hebben. En ik raad ze alle drie heel erg aan !

Laat me weten wat jullie doen als jullie home alone zijn !

Trailers :

Bedankt voor het lezen.

Lots Of Love

Amber



2 opmerkingen:

  1. Hi, ik heb je genomineerd voor The best Blog Clog!
    http://evalammers.blogspot.nl/2014/03/the-best-blog-clog.html

    BeantwoordenVerwijderen