donderdag 6 maart 2014

OOTD 06-03-14

Hee allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een OOTD ( Outfit of The Day). Deze outfit is van 06-03-14 vandaag dus !

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien

De broek die ik aan heb komt van de C&A voor 19,95 en hij zit echt superlekker. Ik heb een shirtje aan met Blog Off deze komt van de primark voor 3,00. Ik vond hem gepast omdat ik een blog heb !



later heb ik er dit spijkerjasje van de primark overheen gedaan, deze kost 20,00


De schoenen die ik aan heb, heb ik gister gekocht. Het zijn look a like timberlands met een rode band ! ze zijn super leuk en zitten echt heel lekker. Deze kostte 35,00.





De oog look heb ik simpel gehouden omdat ik natuurlijk gewoon naar school moest vandaag. Ik heb een eyeliner aangebracht en mascara.


foundation, concealer en natuurlijk een poeder !



En op mijn lippen heb ik deze hele neutrale kleur van essence 07 natural beauty. Hier komt binnenkort een review van !



Bedankt voor het lezen

Lots Of Love

Amber



5 opmerkingen:

  1. Waar heb je die neppe timberlands met een kleurtje gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. in een kleine boutique hier in de buurt, ik weet niet meer precies hoe het heet sorry ! liefs Amber

      Verwijderen
    2. Waar in de buurt misschien is het dichtbij

      Verwijderen