vrijdag 7 maart 2014

2 Bloggers Tag

Hee allemaal,
Vandaag heb ik voor jullie een zelf gemaakte tag. Het is namelijk de 2 bloggers tag. Ik heb deze tag samen bedacht met een vriendin van me Marit !
neem ook zeker even een kijkje op haar blog. Ze post elke dag een artikel.
Het zijn 7 vragen dus laten we beginnen
Onze antwoorden
1.  Hoe vaak kijken jullie op elkaars blog ?
Marit : Ik kijk er regelmatig op, zo’n 5 keer per week omdat ik zelf ook veel op mijn blog kijk en meestal neem ik ook altijd een kijkje op die van Amber
Amber : ik  kijk dagelijks op het blog van Marit want ze post elke dag een artikel !
2.  Hoelang kennen jullie elkaar al en waarvan ?
Marit : Ik ken Amber sinds we allebei een fanaccount hebben voor YouTubers, We hielden met een paar fanaccounts een tinychat en toen was Amber er ook.
Amber : Ik ken Marit sinds December 2013 door onze fanaccounts en door de tinychats !
3.  Hebben jullie elkaar wel een geholpen met een artikel ?
Marit : Eigenlijk is dit pas de eerste keer, maar ik weet zeker dat het vaker gaat gebeuren! Maar ik heb wel een keer voor Amber een header gemaakt.
Amber : Dit is het eerste artikel samen, maar ik hoop dat we dat vaker kunnen doen, de nieuwe header die ik heb op m’n blog is gemaakt door Marit en ik ben er erg blij mee
4.  Hoe hebben jullie nu contact ?
Marit : We houden veel contact via Whatsapp en Amber belt heel soms. We tinychatten ook regelmatig en dat is super gezellig!
Amber : Meestal via whatsapp in de groepsappen, en ik bel haar soms ook. En ongeveer 3 keer in de week op tinychat !
5.  Hebben jullie elkaar wel eens in het echt gezien ?
Marit : Nee, nog niet. Maar dat gaat zeker wel een keer gebeuren dit jaar!
Amber : Nee nog niet ! maar ik hoop dat dat nog gaat gebeuren dit jaar ! we zouden laatst meeten alleen dat ging niet door :(
6.  Hebben jullie precies dezelfde smaak qua bloggen ?
Marit : Ik vind eigenlijk van wel!
Amber : Ja we bloggen allebei over fashion en beauty en ook over random dingen !
7.  Hebben jullie nog een speciale boodschap voor elkaar ?
Marit : Amber, Ik wens je super veel succes met bloggen en je bent heel erg goed! Je verdient veel meer views!
Amber : Lieve Marit, ik ben super blij dat ik je heb leren kennen en je bent een super lief meisje. Ik wens je heel veel succes met je blog je schrijft echt goed ! keep going xx
Dit was dan de 2 bloggers tag ! ik hoop dat jullie het leuk vonden om een keer een tag te lezen met een andere blogster. Ik vond het erg leuk om te doen !
Wil je deze tag overnemen dat mag natuurlijk !
Bedankt voor het lezen
Lots of Love
Amber & Marit


Geen opmerkingen:

Een reactie posten