zaterdag 26 april 2014

American Candy Review #1

Hee allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een review, maar niet een review van een beautyproduct. Maar van Amerikaans snoep. Ik ben gister uit me werk even naar de jamin geweest om wat Amerikaans snoep te halen. 

Vandaag heb ik een review van wonka nerds in de smaak wild cherry & watermelon. Ik heb het kleine doosje, je heb ook nog een groter doosje maar die was wat duur. Er zit een soort afscheiding in het doosje zodat je een kant met watermelon hebt en een kant met wild cherry.



Voor degene die niet weten wat nerds zijn, dat zijn kleine knapperige bolletjes in verschillende smaken.


Ik ga eerst vertellen wat ik van de watermelon smaak vind. De groene balletjes is watermelon, ik had verwacht dat die heel fris zou zijn. Maar het is juist het tegenovergestelde, het smaakt een beetje zuur. De nasmaak is wel erg fris. Wat ik erg lekker vind ! Wat ik wel een nadeel vind aan de watermelon smaak is dat je er een paar in je mond moet doen voordat je echt iets proeft. Want met  1 nerd in mond proef je niet echt iets. De watermelon nerds geef ik een 7,5.



Dan nu de wild cherry. De rode balletjes is wildcherry, de verwachte ik heel zoet. En m’n verwachtingen waren goed. Ook bij deze is het eerst zuur maar de nasmaak mier en mier zoet. Je moet er van houden. Ik vind het persoonlijk wel lekker! Ik vind de wild cherry kant daarom ook net wat lekkerder. Bij deze kan je er wel 1 in je mond doen omdat de smaak duidelijk aanwezig is! De wild cherry nerds geef ik een 8,5.



Mijn mening is : ze zijn erg lekker, m’n favoriet uit dit doosje is wild cherry, maar de watermelon is ook lekker !

Het kleine doosje dat ik heb kostte €1,25. Prima prijs voor lekkere snoepjes !

Dit was dan de eerste review van het Amerikaanse snoep dat ik heb gekocht ! het is een soort ‘serie’ van drie reviews!

Bedankt voor het lezen

Lots Of Love


Amber 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten