zaterdag 19 april 2014

Wishlist !

Hee allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie mijn wishlist, er staan 6 dingen op waar van ik er 2 al heb ! de andere vier gaan er komen dat weet ik zeker

Let’s start !

Nummer 1 op m’n wishlist is een witte iphone 4S met wat leuke hoesjes erbij. En dan denk je misschien waarom wil je een iphone, ik weet dat sommigen van jullie een iphone helemaal niks vinden. Ik ben zelf altijd android / samsungs telefoons gewent. En ik wil al een tijdje een iphone, en dat is puur omdat ik is een keer wat anders wil. En natuurlijk wil ik ook leuke hoesjes erbij want dat is natuurlijk altijd leuk ! en over 2 maanden word dit eindelijk werkelijkheid, want dan mag ik een nieuwe telefoon. Dan is namelijk m’n abonnement verlopen. Hij loopt tot september maar je mag altijd 3 maanden van tevoren een nieuwe


Nummer 2 op m’n lijstje is de lipstick Dare To Wear van Essence. Ik was laatst in de stad, en ik ging even de kruidvat in zoals ik eigenlijk altijd wel doe. Ik zag deze lipstick en was meteen verliefd erop. En dan denk je waarom koop je hem dan niet meteen. Nou ik had niet genoeg geld meer maar anders had ik hem zeker gekocht !


Nummer 3 op m’n lijstje is weer een product van Essence. Essence heeft namelijk nieuwe mascara’s in de collectie gebracht, genaamd Colour Flash Mascara. En de naam zegt het al het is mascara met een kleur. Ze hebben de kleuren ; lichtblauw, donkerblauw, lila, roze en groen. Zelf ben ik helemaal verliefd op de donkerblauwe. Maar de andere zijn ook erg mooi !


Nummer 4 op de lijst is er al. Ik heb zeker geen spijt van deze aankoop. Ik riep al sinds het begin van de tweede dat ik een cowboybag wil, en ik heb hem eindelijk ! ik heb hem een tijdje geleden gekocht. Ik heb de kleur Camel genomen, dat is een beetje een bruine kleur. Ik vind hem fantastisch. Ik gebruik hem voor school, ze zijn na mijn mening erg stevig !


Nummer 5 op m’n lijstje ook dat heb ik al ! namelijk timberlands ! zoals jullie weten hebben ik afgelopen zomer timberlands gekocht en ik vind ze nog steeds fantastisch ! Ze lopen echt zo lekker. Heb ze dan ook heel vaak aan

hier waren ze net nieuw vandaar dat het kaartje er nog aan zat 

Dan het laatste ding op m’n wishlist zijn ook schoenen, namelijk doctor Martens. Ik heb al de look a likes van de h&m en zit nu te twijfelen of ik de echte zal gaan halen. En dan wil ik ze in et bordeaux rood !


Dit was dan wat er op m’n lijstje staat. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.

Bedankt voor het lezen

Lots Of Love

Amber 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten